Shiit jag har fått massa mail :D

Hiiihi jag har fått massa mejl från justin fans :D som har ställt lite frågor så här kmr lite svar :) jättekul när ni mailar eller kommenterar :D

vad var det som fick dig att börja gilla Justin?
Svar: Jag fick ett tips av min gamla kompis Sara och så lyssnade jag på Love Me och jag föll som en fura :D

Är du avundsjuk på Selena Gomez?
Svar: Haha jaa jag hatar henne >< hon snodde Justin :P ne men om jag hade varit hans flickvän så hade jag också varit hatad men :)

Vet du något konsigt om Justin?
Svar: Han gillar att åka tunnelbana :P
Han stänger av radion  om han hör sig själv :D
Han har velat bli hockeproffs
jaa nt direkt konstiga men :)

Vad tyckte du om att Justin klippte sig?
Svar: Förut tyckte jag han var sjuuukt söt och gullig och så men nu när han har klippt sig har han blivit snygg och sexig ;)   såå jag älskart

Hur lång är Justin?
Svar : ca 175 cm :)  perfekt höjd till mig

Vad tycker du om Justins lila scenkläder?
Svar: Jag tkr det är aashett ;D

När fyller Justin år ?
Svar: Han fyller år den 1 Mars :)

Har Justin några syskon?
Svar: Ja han har två yngre halvsyskon som heter Jaxon och Jazmyn :)


Tack för alla mail blir jätteglad fortsätt maila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback