Zome Biebz fact :)

Justin spelar fyra instrument , Gitarr , piano , trummor och trumpet :) zuuper talented

Justin säger att han ÄLSKAR när hans fans försvarar honom :D klart man gör om nån säger att han är gay

Justin är ett Harry Potter fan :) men gillar inte Twilight så mkt , jag gillar båda :)

Justin säger att om han skulle bli pappa någon dag så hade han inte varit den sorten som lämnar barnet eller inte ger frihet

Justin vill ha en tjej som har brunt hår (har :D ) , blå eller gröna ögon :'(  , och är kortare än honom (170)

Justin hatar verkligen paparazzi´s som inte låter honom vara lite ifred ibland

Justin ÄLSKAR Mcdonalds mat , han har ätit på Mcdonalds i alla länder (som har) han har varit i :D

Justin säger att hans fans inspirerar honom till att skriva sånger


Jag kom på en sak :) jag tror inte ni vet hur jag ser ut så här kommer en bild :)

 hoppas ingen dömmer efter utséende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback