Kapitel 33 - You're my world

CAITLIN'S PERSPEKTIV:


- Kom igen Ryan vi måste få dom att prata , gå till Justin! Sa jag och puttade på Ryan . Vi satt på planet hem till Atlanta och Denise och Justin hade inte pratat sedan båda kom tillbaka till hotellet skitsura. Åhh killar är såååå barnsliga , om Justin bara hade accepterat att Denise fick ett skivkontrakt så hade allt varit bra nu! Varför ska killar alltid vara så... ÅHHH HELT ENKELT!
Jag gick fram till Denise som låg ner i Christians knä , jag kollade på Chris med en min som menade '' Kan vi få vara ifred?'' fast på ett snällt sätt , han gick och satte sig bredvid  Ryan och Justin istället.
- Hur är det gumman? frågade jag och satte mig ner , hon tittade upp mot mig med rödgråtna ögon och jag såg tårar trilla ner för hennes ögon. Jag tog henne i min famn och kramade om henne medans hon låg och grät. Jag lutade huvudet mot hennes och bara låg där och blundade. Plötsligt knackade någon på min axel , jag tittade upp och såg Justin stå och kolla lite skamset på mig. Jag stirrade argt tillbaka på honom. Han gav mig en blick som sa'' Ge mig en chans'' , jag ryckte på axlarna och reste mig upp. Denise blundade fortfarande så jag trodde hon hade somnat. Justin satte sig snabbt och tog hennes huvud och la henne i hans knä.


JUSTIN'S PERSPEKTIV:


Jag kände Denise tunga andetag mot mitt ben och hon tittade upp på mig. När jag såg hennes ansikte var det som allt stannade , det kändes som en kniv i hjärtat när jag såg hur sårad hon såg ut.
- Förlåt jag älskar dig! sa jag och tittade på henne och kände tårar stiga i ögonen. Hon lutade sig mot mitt bröst och började gråta igen. Jag sa ingenting utan höll bara om henne. Efter ett tag kollade hon upp på mig och bara stirrade.
- Om du älskar mig Justin , säg det , skrik det så hela fucking världen hör det! Sa hon.
- Jag älskar dig! viskade jag i hennes öra.
- Jag sa skrik så att hela världen kan höra dig...
- Jag gjorde precis det...du är min värld!



Kommentarer
Postat av: Lea

Awww fan vad sött av Justin :O

2011-08-07 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback