Kapitel 35 - Two months later




1. Miley och Denise på väg till Starbucks.
2. Justin får reda på Denise's misstag.
2. Mileys lillasyster Noah.






JUSTIN'S PERSPEKTIV:


-
Men alltså Justin lyssna nu på mig! Sa Caitlin och vinglade till. Vi var på väg till Ryan's fest men Caitlin hade redan börjat dricka. Alltså Justin det är alltid killar som är otrogna , vi tjejer gör inte sånt!
- Är du dum eller? Sa jag på skoj och skrattade. Tjejer är lika mycket otrogna som killar!
- Ah men lixom kändisar och så , fortsatte hon.
- Som vilka då?
- Jaaa..ehh...typ Joe Jonas och Taylor Swift!
- Han dumpade väl henne för att han inte var kär längre eller!?
- Hm , sa Caitlin och började genast sura.
- Tycker du att Denise har blivit konstig? Frågade jag samtidigt som jag tog tag i Cait för att hon inte skulle ramla.
- Vad menar du? Frågade hon och stapplade med sina klackskor.
- Ja hon dissar ju typ oss nu när hon har halvt kommit in i kändisvärlden , lixom hon hänger med Miley Cyrus!
- Precis som du.. Mumlade hon.
- Va?
- Justin du gjorde också så här när du blev känd!
- Gjorde jag ju inte!
- Justin du sket verkligen i oss när det kom bättre , typ som Jaden , Sean eller Slutlena!
- Kalla henne inte det!
Vi slutade prata och fortsatte gå mot Ryan's hus. Efter några minuter kom vi fram och gick in. Festen var i full gång när vi kom in och vi gick åt varsit håll för att leta upp kompisar.
- Yo Ryan!
- Hey buddy! Sa Ryan och highfivea mig.



DENISE'S PERSPEKTIV:



-
Denise!
Jag vände mig om och såg Miley springa emot mig. Hon kramade mig och började berätta det senaste skvallret.
- Vet du vet du vet du? Lia Hemsworth du vet som jag spelade emot i The Last Song!?
- Jaaa , sa jag och log.
- HAN ÄR SINGEL IGEN! Skrek hon nästan i mitt öra.
- Haha go for it girl!
- Men tänk om han inte gillar mig längre , asså när vi spelade in filmen vekade han gilla mig men kanske inte..
- Miley! Avbröt jag. Dom killarna som inte gillar dg måste ju vara knäppa.
- Aw du är så snäll , sa hon och kramade mig igen.
- Ska vi dra till Starbucks eller? För om jag ska shoppa måste jag ha kaffe i mig!
Vi armkrokade varandras armar och styrde stegen mot Starbucks. Vi blev nästan omringade av paparazzis soå fort vi blev synliga.
- Jag vill gå ut och göra något i kväll , jag är så trött på allt just nu! Sa Miley när vi hade gått ut från Starbucks och satte oss i bilen som kom och hämtade oss.
- Ja eller hur typ ba Get wasted! Sa jag och log. Vi skrattade och åkte hem till Miley.
Vi klev ur bilen och gick upp mot huset , vi blev mötta av Mileys ubergulliga lillasyster Noah.
- O.M.G Denise jag älskar din låt Forever! Skrek Noah när hon kom fram till oss. Jag log mot henne och sa tack.
- Kan jag få ta en bild med dig och få din autograf? Sa Noah och nästan hoppade så glad hon var.
- Sen , avbröt Miley och drog med mig in i huset. Jag vinkade till Noah som stod kvar och såg sur ut.
Vi gick upp på Mileys rum som var jättefint , hon hade rosa väggar med svarta mönster på det var sjukt snyggt.
- Vi får göra i ordning oss så att vi kan festa ikväll! Sa Miley och bröjade riva ut sin garderob.
- Men jag har inga kläder med mig ju , sa jag och suckade.
- Hahah du får låna av mig jag har tusen klädesplagg jag inte använder.
Jag testade jättemånga klänningar innan jag fastnade för en guldig kort klänning , och Miley tog på sig en röd kort klänning.


Några timmar senare:


- Denise hur mår du egentligen? Sa hon till mig där jag satt och grät mot en husvägg.
- Herregud vad har jag gjort? Hur kunde jag vara så jävla dum?
- Asså jag borde ha stoppat dig förlåt Denise...
- Det är mitt fel det var jag som kysste honom , vafan är det med mig jag har ju Justin!



JUSTIN'S PERSPEKTIV:



- Justin du borde se det här! Ryan kom fram och visade sin mobil. Jag tittade och ryckte på axlarna , det var ju bara två stycken som kysstes. Sen såg jag vem det var. Det kändes som att mitt hjärta skulle sluta slå vilken sekund som helst. Ryan klappade mig på axeln och sa något i stil med '' Ledsen mannen'' .
Jag mumlade att jag borde gå , Ryan försökte stoppa mig men lät mig sedan gå.
Jag sprang hela vägen hem och rusade till sängen och började störtgråta , vilken mes jag är. Men just nu orkade jag inte bry mig om det.
Hur fan kunde hon? Efter allt jag har gjort för henne , jag fanns där när hennes mamma dog , jag fanns där när hon inte kunde vara hemma för att allt var jobbigt och vad fick jag tillbaka? DET HÄR!
Min mobil ringde och det stod Denise på skärmen. Jag tryckte på svara.
- HUR FAN KUNDE DU DENISE? EFTER ALLT JAG HAR GJORT FÖR DIG!
- Justin det var inte meningen snälla förlåt mig jag var jättefull.
- ATT VARA FULL ÄR INGEN ANLEDNING TILL ATT VARA OTROGEN!
- Snälla Justin lyssna...
- Det är slut! 
*Klick*



_________________________________________________________________________________________


Jävla Denise asså :P  stackars våran JustyBoo :( Vad tror ni kommer hända nu? Tror ni han kommer att förlåta henne? Om det hade varit jag så hade jag nog inte förlåtit henne! Jag vet att det har varit dålig uppdatering men haaala det är sista veckan innan skolan börjar och då vill jag sova , vara med kompisar och så , så mycket som möjligt! Leave me a coment om vad ni tyckte :)


Kiss and Love , Denise♥
Haha vad lame att jag skriver jävla Denise när jag själv heter det xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback