Oh My Bieber , Kapitel 18

- Were gonna party an party an party , sjöng Caitlin medans hon snurrade runt på mitt golv i mitt rum.
- Yeeeeeeah , skrek jag . Jag ställde mig framför spegeln med plattången i ena handen och mascaran i andra handen.
- Behöver du hjälp ? sa Cait och tog ifrån mig plattången och började platta håret i bak.
- Paaaartyyyy  , hörde vi från nedervåningen . Jaha nu har Chris och Ryan kommit tänkte jag. Jag och Cait kollade på varandra och började skratta.
Vi sminkade klart oss och gick ner i våra höga svarta klackskor och våra nyinköpta klänningar.
Både Ryan och Christian busvisslade när vi gjorde en typisk slowmotion entré . Cait gick fram och började kyssas med Ryan och jag stod kvar lite fånigt . Chris kom och kramade mig och tog med mig ut till köket.
- Schysst att dina föräldrar lät oss vara ensamma här , sa Chris medans han hällde upp chips och popcorn i skålar.
- Ja visst var det , sa jag och började hälla upp drickan. Det plingade på dörren och jag sprang för att öppna. 
- Grattis , hörde man från tio olika håll . Jag fick kramar av alla och tog  emot presenterna och la dom på ett bord. Det kom fler och fler folk med tiden som gick , sen kom det massor med folk som jag inte kände. Vi satte på musiken och folk började dansa och vissa satt i sofforna och skrattade.
- Cait , sa jag till henne. Det är folk som har tagit med sig sprit och jag lovade mamma och pappa att...
- Slappna av Denise ha kul , sa hon och gick iväg till dansgolvet med Ryan.
Tänk om inte Justin kommer , tänkte jag för mig själv. Jag hällde upp ett glas ´´bål´´ och svepte det och gick vidare för att prata med lite folk. Efter en stund hörde jag att folk började skrika hej Justin . Jag sprang till dörren och såg honom. Hans gyllenbruna hår , han bruna ögon , och hans sexiga léende . Jag hoppade nästan på honom och kramade och kysste honom. Han lyfte upp mig i luften och kramade om mig hårt.
- Hey shawty , sa han med sin glada stämma. Jag kände att jag aldrig ville släppa taget.
- Här , sa han och räckte fram en liten liten presentask.
- Får jag öppna nu? frågade jag . Han nickade och log. Jag öppnade försiktigt locket på boxen och inuti låg den vackraste silverringen som jag någonsin hade sett.
- Ja alltså det är ingen bröllopsring eller så ... Sa Justin och log . Läs inuti, sa han.
Jag vände på ringen och läste den ingraverade texten ´´ I love you the way Romeo loved Juliet , i would die for you´´  . Jag kollade upp på Justin med tårar i ögonen och kramade om honom hårt .
- Tack älskling , jag måste visa Caitlin! Jag tog tag i Justins hand och släpade med honom bort till Ryan och Cait .
Jag visade ringen för Caitlin och hon böjade skrika .
- Ska ni gifta er? Jag ska vara brudnäbb och strö blommor över allt...
- Nej nej nej , sa jag och stoppade henne. Jag visade henne vad det stod i ringen .
- Aaww , sa hon avundsjukt. Justin alla killar borde va som du , se här Ryan lär dig av Justin sa hon och armbågade Ryan i sidan.







Haha jag är skittrött så jag skriver mer i morgon , promise   men vad tycker ni än så länge? :) kommentera är ni snälla :) <3 Love ya all!

// Denise

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Skitbra :)

2011-06-18 @ 10:56:03
Postat av: Felizia

Jätte bra :D

2011-06-18 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback