Oh My Bieber , Kapitel 17

- Itaaalia mi amooore , skrek Caitlin när vi gick av hennes pappas privata jetplan.
- Ti amo Caitlin , ropade jag till henne.
- Varför skriker ni? sa Cait´s pappa och skrattade . Ni står ju millimetrar ifrån varandra.
- Cerchiamo di fare shopping , sa Caitlin på dålig italenska.
- Vad betyder det? sa jag skrattandes.
- NU shoppar vi , skrek hon och började springa mot bilen som hämtade oss. Caitlins pappa satte sig i en annan bil för att åka till något ställe som han skulle ha mötet i .
- Ni har knappt nio timmar på er tjejer , ropade han ut ur fönstret medans bilen startade och åkte iväg.

- Vi måste gå till Sephora , Zara , Tommy Hilfiger, Brandy & Melville  , sa hon entusiastiskt.
- Du menar affärerna va? sa jag och log. Hon kollade på mig med blicken som sa ´´ är du dum eller spelar du dum´´ .







- Herregud , jag är helt slut och vi har inte ens köpt klänningar än , sa Caitlin .
- Men vi gör så här , vi går till Zara igen och kollar om det finns några snygga klänningar där och sen drar vi och kökar pasta, sa jag till Caitlin.
Caitlin nickade och vi började gå tillbaka mot Zara butiken.

- Jag har hittat en  , ropade Caitlin från andra sidan affären.
- Den var jättesnygg Cait , sa jag och nu ska bara jag hitta en , sa jag och fortsatte leta.



-JAG HAR HITTAT EN PERFEKT KLÄNNING TILL DIG , skrek Cait till mig. Jag rusade fram till henne och svimmade nästan när jag såg den snygga klänningen Caitlin höll upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad bra du är på att skriva !

2011-06-13 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback