Oh My Bieber ,Kapitel 7

Jävla klocka , tänkte jag och stängde av alarmet på mobilen, jag kollade på klockan som visade 08:33  .
SHIT , JAG BÖRJAR OM EN HALVTIMMA . Jag rusade upp ur sängen och gick in i duschen . Jag klädde snabbt på mig en kjol och ett blått linne. Jag sminkade mig snabbt och tog på mig skorna , fan vad jag är sen, tänkte jag , jag måste springa till skolan.
Tio minuter senare sprang jag igenom korridoren till mit skåp , det var fem minuter kvar tills vi började.
- Hade du kul med Justin i fredags natt? , sa ett par tjejer skrattandes till mig. Du vet att han bara playar dig va? Han tyckte det var jättekul att ni kom med i tidningen , du vet han vill bara bli mer känd. Sa dom och gick. Jag plockade ut mina kemi böcker ut mitt skåp och tänkte är det verkligen så? Plötsligt kramade någon om mig bakifrån , ja
g kände på parfymen att det var Justin . Jag vände mig om och såg honom rakt i ögonen. - Är det sant att du är med mig för att bara bli känd? frågade jag och kände att tårarna brände bakom ögonloocken . - Nej , absolut inte jag är med dig för att jag gillar dig och älskar dig , sa han och kysste mig. - Okej , sa jag och log .

Innan vi hade den sista lektionen hade Justin sagt till mig att han ville prata med mig efter skolan i parken. Jag var på väg till parken när jag såg Justin sitta på en bänk lite längre bort. Jag sprang dit och gav honom en kram. Jag såg att något var fel så jag frågade om det hade hänt nåt.  - Jag måste åka iväg , i en månad... sa han och kollade rakt in i mina ögon . - Okej , sa jag .  - Jag måste verkligen , hade jag något val så hade jag stannat med dig , sa han ledsamt. Jag visste inte vad jag skulle säga men sa att det är för din karriär Justin , det är klart du ska åka.  - Justin tittade upp på mig och log . Är der säkert? frågade han .  - Ja , när åker du ? frågade jag .  I kväll , svarade Justin och gav mig en kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback