Okkaaaj

Fick en kommentar om att jag borde skriva lite om mig själv , men jag är tråkig haha så jag slänger in en sån här och svarar på färdiga frågorxd
1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Jessie.
3. Hur lång är du? typ 169 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Hitler film på SO:n
5. Vem ringde du senast? Syster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Men palla kolla
7. Var är dagens planer? Jaaduu barnvakt från klockan 6 ikvällxd
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 2 veckor sen
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 06:13
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh haha nee
14. Vilken är din favoritplats? Ett ställe bakom mitt hus
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I typ LA eller NY
17. Vad skrämde dig som barn? Typ monster under sängen (?)
18. Vem fick dig att skratta senast? Jessie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?Ahh
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? En tröja och trosor såklart.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfotaxd
26. Är du social? Ja det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum Almond
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet i LA eller NY
29. Tycker du om Kinamat? Ahh
30. Tycker du om kaffe? No
31. Vad dricker du till frukost? Typ oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Inte vad jag vet.
33. Kan du spela poker? Ah
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Haha vafan menas me det? :D
36. Känner du någon med samma födelsedag? Ah en kille ja kände när jag var liten
37. Vill du ha barn? Antagligen
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska , franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? mm.....
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet , UTAN HAJAR , haha är livrädd för hajar och valar.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder ,smink
42. Äger du dyra smycken? Smycken från min mammas moster, värt rätt mycket tror jag.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Öh det beror på, Ibland är det Jessie, Sanna eller Erika
46. Välj ett ärr på din kropp? Kinden,en kille på dagis bet mig därxd
47. Vad har du för ringsignal? Chris Medina - What are words
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes
49. Flirtar du mycket? Haha wtf?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Oj de kommer jag inte ihåg , säkert nån cam bild
51. Kan du byta olja på bilen? Hahhahhhhaaa nej!!!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Pretty Little Liars serien
54. Läser du dagstidningen? Hih nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? Hur är det möjligt?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rixfm såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning.
59. När var du i kyrkan senast? Eh antagligen konfirmationen
60. Vilka personer utmanar du? No one
61. Vilken tandkräm använder du och varför? Konstig fråga? Creds till den som kom på den asså , ehh ja använder lillasyrrans barntandkräm ibland för den är god (a) Annars Colgate

Nu ve ni lite om mig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback