Emagine Life Without You-Kapitel 5- It was a mistake!

- Haha ja självklart! Han skrev snabbt ner det på ett papper. Jag tittade på Christian och han såg lite sur ut.
- Jag skriver en autograf till dig med , sa Justin och jag började skratta. Det var inte föräns dom hade gått iväg som jag tittade ner på lappen och såg att det inte var en autograf....Utan ett nummer.





 







_____________________________________________________________________________________

JUSTIN'S PERSPEKTIV:


- Varför gav du henne ditt nummer , kan jag aldrig få någon tjej eller? Sa Christian irriterat.
- Men hon kommer ju endå inte ringa så chilla Chris!
Han suckade och jag tänkte på hur snygg hon var , alltså jag vet att jag är lite taskig mot Christian men liksom jag är Justin Bieber , alla vill ha mig!

MILEY'S PERSPEKTIV:


-
OH MY FUCKING GOD DU KAN INTE GISSA VEM JAG TRÄFFADE IDAG! Jag hade ringt upp Ida så fort jag kom hem från skolan.
- ÅH SNÄLLA SIG ATT DET VAR EN KÄNDIS , tjöt hon i luren.
- Jaa men skrik inte i mitt öra!
- OMG OMG OMG DET VAR TYP BEYONCE ELLER HUR?
- Nej...det var Justin Bieber...
Och som jag hade förväntat mig , världens skrik. Jag undrarom jag blev döv!?
- OMG SÄG ATT DU PRATA MED HONOM OCH SA HEJ FRÅN MIG!
- Jaa jag hälsa från dig , sa jag och skratta. Vi fortsatte och prata ett tag utan att jag nämnde att han gav mig sitt nummer. Jag hann bara avsluta samtalet innan det ringde igen.
- Hallå!?
- Hej det är Addie från skolan du vet!
- Heeej , sa jag och log för mig själv.
- Jag tänkte fråga om du vill hänga med mig och några kompisar nu?
- Jaa om det är okej för dom!
- Såklart jag hämtar upp dig om fem!
Sen hörde jag ett klickljud , drygt , brukar man inte säga hejdå eller!?
Jag fräschade upp mitt smink och innan jag visste ordet av det så tutade en bil utanför.
- Jag åker till en kompis! Skrek jag till mina föräldrar som såg glada ut över att jag hade hittat en kompis så snabbt. Jag sprang ut och satte mig i passagerarsätet i fram bredvid Addie.
Jag tittade bak för att se vilka kompisarna var. Jag spärrade upp ögonen förskräckt när jag såg Justin och Christian.
- Hej , sa Justin och log mot mig.
- He..he..hej! Jag började rodna och vände mig framåt igen , jag hörde hur killarna försökte dölja ett skratt.
- Kan vi inte dra till stranden? Sa Addie helt plötsligt. Vi kan bada!
- Ehh jag har inga badkläder med mig...
- Men det är lungt vi svänger förbi mitt hus så kan du låna av mig , sa hon och log mot mig och jag log tillbaka.
Efter några minuter svängde vi in vid ett stort hus , jag och Addison sprang in och killarna väntade i bilen. Jag fick låna en grå-glittrig bikini som jag snabbt tog på mig. När vi klev in i bilen med endast bikinis på oss började Justin och Christian busvissla. Jag började rodna igen och Addie skratta.
Vi kom fram till stranden ett par minuter senare , det var nästan inga där. 
Killarna gick iväg och bytte om och jag och Addie började vada ut i vattnet.
- Du jag tror att Justin har en liten crush på dig!
- Hahaha va mig!?
- Jaa liksom han ger ju inte ut sitt nummer bara sådär annars. Jag hade berättat för Addie tidigare idag att Justin hade gett mig sitt nummer. Jag tänkte på det och log men mitt leende dog så fort jag tänkte på åldersskillnaden.
- Hallå han är 17 år och jag är bara 15!
- So? Du fyller ju 16 snart , och ska man vara exakt skiljer det typ bara ett år emellan er!
Justin och Christian kom tillbaka snabbt , jag kunde inte slita blicken från Justins mage. Herregud tänkte jag för mig själv.
- Oj någon är intresserad av 6pack ser jag här , sa Addie retsamt och alla såg var jag hade kollat och började skratta. Jag log och tittade ner i vattnet. Helt plötsligt tog Christian tag i Addie och bärde upp henne i famnen oh sprang ut i vattnet med henne medans hon skrek föratt vattnet var kallt.
Jag och Justin skrattade åt dom och innan jag visste ordet av det så bärde Justin upp mig också och sprang längre ut.
- Hahaha neej Justin! Skrek jag.
Han släppte ner mig och tittade på mig och log. Plötsligt lutade han sig framåt och kysste mig. Innan jag hann kyssa tillbaka ryggade han tillbaka.
- Förlåt de..det var ett misstag! Sa han och sedan sprang han upp mot stranden och försvann. Och kvar stod jag , som en idiot.
Addie kom bakom mig och frågade vad som hände. Jag förklarade och hon nickade.
- Ja asså det är en sak du borde veta , eh.. han dejtar liksom Selena Gomez , eller Slutlena Hoemez som jag föredrar att kalla henne!
- Oj... , var det enda jag kunde säga. Jag borde nog gå hem nu.


_________________________________________________________________________

Här har ni ett nytt kapitel då , varsågoda :D Men jag tycket inte det är spec kul att blogga när ingen kommenterar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback