Emagine Life Without You - Kapitel 6 - Fix It!

 

________________________________________________________________

 

ADDISON’S PERSPEKTIV:

-  Justin hur är det? Frågade jag på kvällen efter han bara hade stuckit från stranden.

-  Selena har dumpat mig…

JAAA! Skrek jag , innombords förstås. Åh nej vad hemskt Justin , sa jag istället.

- Men jag förtjänar det , jag var faktiskt otrogen , sa han och jag hörde att han hade gråtit.

- Neej inte alls liksom hur många gånger har inte Selena kysst sina killkompisar!?

- Jaa men…

- Precis då har du också den rätten Justin! Så skrew henne!

Efter vi hade lagt på gick jag och tog jag av mig mina kläder och la dom i tvättkorgen. Jag stod i trosor och behå och tittade på min kropp i spegeln ,  fan vad tjock jag är! Jag ställde mig i sidledes och tryckte ut min mage så mycket det gick. Jag suckade och kände om jag hade fått något mer fett på armarna eller benen. Mina ben ser fetare ut än igår!Jag gick direkt in på toaletten vägde mig , 42.8 kg . Helvete jag har gått upp 2 gram på en jävla dag! Jag gick fram till toan och stoppade ner fingrarna i halsen , och där kom middagen. Jag spolade och tvättade av mig , sen borstade jag mina tänder. Jag gick in till mitt rum igen och ställde mig framför spegeln igen , jag ser smalare ut nu men fortfarande tjock. Jag tog av mig min behå och satte på mig linnet jag brukade sova i , sedan la jag mig i sängen och släckte lampan.

 

 

MILEY’S PERSPEKTIV:

 

 

- Var dom snälla mot dig då? Frågade mamma och syftade på Addie , Christian och Justin. Jag hade såklart inte sagt att det var The Justin Bieber .

- Jaa dom var jätteschyssta!

- Okej men sov gott gumman! Hon släckte lampan och stängde dörren efter sig.

 

 

- Jag kan inte fatta att en månad har gått så snabbt , sa jag till Addie medans jag la in mina böcker i skolskåpet.

- Var det så hemskt som du hade föreställt dig? Sa Addie och skrattade.

- Näe jag träffade ju dig! Vi skrattade och började gå mot lektionsalen.

- Addie!?

- Jaa , sa hon frånvarande.

- Har du gått ner i vikt eller nåt? Sa jag och tittade på hennes armar som såg tunnare ut än vanligt.

- Ehh nej! Sa hon snabbt och började genast babbla om något annat. Jag tänke inte mer på det och fortsatte prata.

När lektionen var slut frågade jag Addie om vi skulle gå ut och äta på lunchrasten.

- Eh…ja..okej , sa hon. Jag kollade konstigt på henne tills hon skrattade och skämtade bort de hela.

Vi tog hennes bil bort till ett fik i stan och klev ur bilen. När vi gick in på fiket kollade alla på oss och pekade.

- Du jag tror alla pekar på dig , viskade jag till Addie.

- Hell no det är dig dom pekar på , sa Addie och skrattade.

Vi gick fram till kassan och beställde , till och med tanten i kassan tittade konstig på mig.

- Jaha så det var du som gjorde så att Selena Gomez och Justin Bieber gjorde slut!? Sa hon i kassan.

- Öh va..!? Sa jag och stirrade på henne.

Hon räckte fram en tidning , på framsidan var det en bild på Justin och Selena , sen en bild på mig. Det stod att jag hade krossat deras förhållande och att ’’ Beliebers världen över var rasande’’

- Oh shit! Sa jag rätt ut.

- Mhh , sa Addie och tog upp sin mobiltelefon. Hon knappade in något nummer samtidigt som hon gick ut ur fiket och in  i bilen. Jag sprang efter och satte mig i passagerarsätet.

- JUSTIN DU FIXAR DET HÄR NU , skrek hon i telefonen.  DU KYSSTE MILEY OCH NU VET ALLA VEM HON ÄR OCH ALLA HATAR HENNE FÖR HON ÄR ’’SLAMPAN SOM KROSSADE JELENA’’Jag hörde inte vad han sa tillbaka men Addie verkade i alla fall lugna ner sig lite , men det sista hon sa innan hon la på var ’’fixa det’’ .

- Vad sa han? Sa frågade jag henne.

- Han ska fixa det! Sa hon bara sen svängde hon ut på parkeringen.

_____________________________________________________________________


Jaa ett nytt kapitel då KOMMENTEEERA SNÄLLA!
Här blev du ju lite drama ;) Vad tror ni Selena kommer göra? Alla vet ju såklart att hon är en player men jag tror inte att hon accepterar det här!

Kiss and Love , Denise

Kommentarer
Postat av: Lollo

jäääätttebra meer :D

2011-09-29 @ 15:36:11
Postat av: Liiz

Du vet att det inte syns att man går ner i vikt över en natt va? det tar nästan veckor att få det att se mindre ut.

2011-09-29 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback