Emagine Life Without You-Kapitel 7 - It's not you , It's me!

 

__________________________________________________________________

JUSTIN'S PERSPEKTIV:


Jag gick fram och tillbaka i mitt rum och väntade nervöst på att Selena skulle komma , vi hade bestämt att prata igenom allt och göra slut face 2 face istället för på telefonen. Selena var verkligen en perfekt flickvän , hon fattade allt och hon fanns alltid där för mig när jag inte mådde bra. Men jag kan bara inte låta henne stå ut med det här längre , mina fans har blivit för mycket för både henne och mig. Förra veckan blev Selena till och med nedslagen av en Belieber. Det funkar inte längre helt enkelt , jag kan inte utsätta för henne för det något mer!
Plötsligt hörde jag ringklockan och sprang ner för trappan för att öppna.
- Hej... , sa jag och tittade ner i marken. Jag såg några paparazzis utanför mitt hus så jag drog snabbt med henne in i huset. Hon tittade upp på mig och jag såg att hennes ögon var röda av gråt.Jag drog henne till mig och bara stod där och höll om henne när hon grät.
- Varför Justin? Fattar du inte att jag älskar dig... , hon tittade upp på mig och tårar rann nerför hennes kinder.
- Jag har träffat en annan...
- No shit det är i alla jävla tidningar!
Jag såg att hon började bli riktigt upprörd nu så jag försökte lugna ner henne lite.
- Men du det är inte ditt fel , sa jag.
- Really Justin!? Ska du börja med skitsnacket ''det är inte du , det är jag'' nu eller?
Hon började gå mot dörren och jag gick efter , hon hade tagit en taxi hit så jag kunde ju henne inte bara låta henne stå därute med alla paparazzi's .
- Låt mig åtminstone köra dig hem Selly! Ropade jag efter henne.
- Okej kör mig då you owe me that! Sa hon och gick ut till min bil och satte sig.
Vi satte oss i bilen och jag började köra mot Selenas hus.
- Eh ska jag köra dig till LA? Frågade jag och hoppades med hela mitt hjärta att hon skulle säga nej.
- Ja jag förtjänar faktiskt det Justin!
Som du vill drama queen , tänkte jag för mig själv. Vi satt tysta nästan hela bilresan, det var inte föräns vi hade kommit in i LA som vi började bråka igen.
- VET DU VAD JUSTIN!? JAG VAR OTROGEN MOT DIG OCKSÅ! NÄR DU VAR I ATL OCH LEKTE MED SKITUNGEN CHRISTIAN LÅG JAG MED CORY MONTEITH! Skrek hon efter en argumentation.
Jag tvärstannade bilen.
- That's it , ut ur min bil! Sa jag och stirrade framåt.
- Det kan du ju glöm...
- UT SÄGER JAG!
Hon klev ut ur bilen , men innan hon stängde så tittade hon på mig argt.
- Du menar väl inte på fullaste allvar att jag ska hem i mina 10cm Gucci klackar!?
Som svar stängde jag dörren åt henne och vände , back to ATL!




ADDIE'S PERSPEKTIV:


- Addison det är mat! Ropade pappa från nedervåningen. Jag suckade , varför måste jag äta för? Ser dom inte att jag blir tjock eller!?
Jag gick ner gör trappan och satte mig vid matbordet. Alla började ta mat medans jag bara stirrade äcklat på det. När dom vände blickarna mot mig - mamma pappa och min storasyster Abigail - log jag bara och tog mat.
- Är du sjuk eller något gumman du har inte ätit så bra på tag! Påpekade mamma och syftade på mängden mat jag tog. Min mobil pep till och det stod ''Christian♥''  jag log och läste smset  '' Hej Beautiful , har du lust att träffas ikväll?;) ♥''  Åhh fan vad gullig han är , jag skrev snabbt tillbaka '' Visst Hottie , kom klockan tio , jag klättrar ut ur mitt fönster och se till att du inte blir sedd :)♥'' 


_____________________________________________________________________

Jaa två kapitel på så kort tid , jag är duktig (a) :D
Woow det kunde man juu veeerkligen iinte tro om Slutlena *host* Selena :D Hahah aja KOMMENTERA
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback