Oh My Bieber ,Kapitel 12

- Upp och hoppa ungdomar rise and shine , hörde jag Pattie helst plötsligt i rummet. Jag såg att Justin började röra på sig och kolla upp på sin mamma . Jag gäspade stort och gick in på toaletten för att duscha. Pattie öppnade balkongdörren och släppte in fansens galna skrik.

JUSTIN:

Jag såg hur Denise gick in på toaletten och strax därefter hörde jag duschen sättas på . Jag ringde roomservice och beställde frukost.  - Mår du bra Justin ? frågade mamma . - Jadå , svarade jag och satte på mig en t-shirt. Om två dagar åker Denise hem , tänkte jag . Fan vad jag kommer sakna henne!
- Hallå? svarade jag i mobilen när det ringde.
- Yo bro , hörde jag Ryans röst i telefonen. Hur äre i NY ?
- Jorå det är fett sjukt att va här , svarade jag och log.
- Du , är det okej om jag dejtar Caitlin? hörde jag hans osäkra stämma säga.
- Ja varför inte? jag menar jag blir ju liksom inte avundsjuk. Jag har ju Denise , svarade jag.
- Okej för hon är verkligen hooooot , sa han och skrattade det välbekanta skrattet. Jag skrattade lite och sa att vi fick höras.
När jag hade lagt på knackade det på dörren . Kenny öppnade och tog emot frukosten som jag hade beställt.


DENISE:

Jag kände lukten av pannkakor och skyndade mig på att sminka mig. Jag öppnade dörren och satte mig vid bordet där Justin hade lagt upp frukosten. - Sovit gott? frågade han och kysste mig på pannan. - Ja faktiskt , svarade jag och log. Idag skulle Justin tydligen på någon intervjuv med någon radiostation som hette Z100 eller något.


Orkar inte skriva mer idag m behöver more inspiraton ^^ / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback