Oh My Bieber ,Kapitel 8

- Vi ses snart , sa Justin och kramade om mig . Jag hade åkt tillsammans med mamma till flygplatsen för att lämna Pattie och Justin. Justin och Pattie började gå mot gaten och jag kände hur det började trilla ner tårar för kinderna . Precis innan han gick in i gaten vände han sig om , han höll upp händerna som ett hjärta som visade att han älskade mig . Sedan gjorde han en telefonsignal och slängde iväg en slängkyss. Jag fångade slängkyssen i min hand och tog den till mitt hjärta , sen var han borta.

Jag hörde att mamma kom in i mitt rum och drog isär gardinerna , hon öppnade fönstret och släppte in den varma sommarluften.
- Gumman , du måste gå ut , sa hon och suckade. Justin ringer inte snabbare bara för att du ligger i sängen och deppar , han har säkert inte tid. Jag är säker på att han kommer ringa så fort han får en stund över.
- mm , sa jag och reste mig upp ur sängen .
Plötsligt började hemtelefonen ringa. Jag kastade mig nästan på luren och svarade.
- Hallå , sa jag snabbt.
- Hej .... det är Cate .... sa hon i telefonen.
- Hej , muttrade jag.
- Asså förlåt , jag menade verkligen inte det jag sa och jag saknar dig jätte mycket snälla förlåt mig , sa hon snabbt.
- Det är okej...antar jag , sa jag lite bekymrat.
- Vill du göra nåt?
- Okej , sa jag . Vi möts halvvägs . Jag la på luren och schasade ut mamma ur mitt rum . Jag klädde på mig snabbt och ´gick in i badrummet för att sminka mig och borsta håret.

- Hej , sa Caitlin och log . Jag log emot henne och sa hej.
 - Asså Ryan har blivit skit snygg , sa hon och log brett. Jag skrattade och sa , men du hatade ju honom .
- Men det var ju länge sen , sa hon snabbt. Okej , svarade jag och log . - Men du , sa hon . Vi drar hem till Ryan eller?
- Haha , okej , sa jag . Leggo då  .


Hej , hur mår du? gick resan bra? älskar dig / Denise <3     , skrev jag snabbt och skickade iväg till Justin. Jag satt och tittade på Cate och Ryan när dom satt och spelade något fånigt tv-spel . Man såg  verkligen att Cate var kär i honom , hon skrattade hela tiden och puttade till honom. Jag sneglade på Christian som satt brevid mig i soffan , han satt också och tittade på mig . Snorunge , tänkte jag och kollade på tv:n igen.


JUSTIN :

-Grymt skönt att vara i New York mamma , sa jag och slängde mig ner på hotellsängen. - Ja visst är det , sa mamma och log . Jag kollade runt i den lyxiga sviten som vi skulle bo i en månad medans jag skulle förbereda mig inför att uppträda På Madison Square Garden . Jag kom plötsligt att tänka på Denise , jag saknar henne faktiskt . Jag trodde att jag skulle ha så fullt upp så att jag inte hann sakna henne , men nej då . Jag drog upp mobilen för att twittra när jag såg ett sms från Denise , jag läste det snabbt och tänkte precis skicka iväg ett svar. Men jag tänkte , hon kanske tycker att jag är värsta på henne om jag svarar direkt . Jag twittrade ,  In New York now , #sick  . Miss my homies ...    skrev jag och tryckte på ´´twittra´´  .  Klockan var över elva på kvällen så eftersom jag skulle upp tidigt i morgon gick jag och la mig.


DENISE :

Inga nya meddelanden stod det på min mobil , jag kastade min mobil på sängen och satte mig vid datorn och loggade in på facebook. Jag scrollade igenom sidorna men hittade inget intressant. Jag loggade ut och loggade istället in på Twitter , jag scrollade ner genom sidan oh såg vad Justin hade twittrat , undrar om jag ingår i hans ´´homies´´   .  Jag återtwittrade inlägget , sedan skrev jag  Miss you so much <3    och tyckte på twittra.

Jag stängde ner datorn och klädde på mig pyjamas , jag gick in i badrummet för att borsta tänderna , när jag hörde min mobiltelefon ringa . Vem fan ringer nu ? tänkte jag och gick för att svara .  - Hallå? svarade jag osäkert eftersom det var ett okänt nummer .  - Jag saknar dig också , hörde jag Justin säga i telefonen . Jag blev jätteglad att han ringde och vi pratade i flera timmar tills jag hörde Pattie i bakgrunden säga strängt at nu fick han faktiskt sova.  - Måste dra , älskar dig . - Älskar dig också , svarade jag och la på .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback