Oh My Bieber ,Kapitel 3

- Shit , är det där Christian? sa Caitlin och kollade storögt bort i vimlet ,är inte han för liten för att vara här?. Jag däremot letade med ögonen efter Justin .
-Kom , sa Cate och drog med mig in i Justins stora hus. När vi kom in var det fullt med folk på dansgolvet. Jag och Caitlin ställde oss vid bålen , det var två olika bålskålar , på den ena stod det alkoholfritt på och på den andra stod det innehåller alkohol. Caitlin kollade på mig och skrattade till , hörru vi är 15 år Denise vi får dricka. Jag vet svarade jag lite irriterat och fyllde på glaset med bålen med alkohol i . - Jag hörde att det inte finns några vuxna här , sa Cate , så vi kan göra vad vi vill sa hon och hällde upp ett till glas bål.
- Här , sa hon och fyllde på mitt glas , drick snabbare så blir det roligare .
- Cate jag tycker faktiskt inte a...
- Skärp dig Denise sluta vara så tråkig för en gångs skull , släpp loss bara . Jag såg Caitlin springa ut på dansgolvet och började dansa med en massa killar . Jag stod kvar och drack mer bål.
- Gissa vem , sa en röst som höll för mina ögon.
- Justin , sa jag och skrattade . Jag vände mig om och såg Justin rakt in i ögonen.
- Har du kul? frågade han glatt , jag såg att han hade druckit men jag brydde mig inte .
- Ja nu har jag det , sa jag och skrattade till .
- Du , vill du dansa?
- Ja gärna , svarade jag.
Justin drog upp mig på dansgolvet och vi dansade jättelänge . Jag blev jättevarm och det såg Justin så han frågade om vi skulle ta lite bål. Vi stod och drack bål utan att säga något när vi började prata samtidigt.
- Du först , sa Justin glatt.
- Hur kom Christian in? , sa jag lite andfått.
- Haha den skitungen kommer in överallt , men det är okej , så länge han inte dricker nåt , sa Justin.
- Men jag tänkte , jag skulle vilja prata med dig om en sak , kom , sa han och drog upp mig på övervåningen.
Vi gick in i hans rum och jag satte mig på hans sängoch smuttade på min bål.
- Ja , anledningen till att jag bjöd dig , eller ja inte enda anledningen såklart men det var för att jag ville fråga dig en sak.
- Ja? , sa jag och log.
- Jag typ gillar dig...
- Men det vet jag väl , sa jag och skrattade till.
- Jag menar ... mer som en kompis , sa han nervöst.
Jag halsade min bål och stirrade på honom .
- Mmenar du allvar ?, stammade jag .
- Ja , det gör jag . Enda sedan jaa dagis faktiskt. Vill du ... bli tilsammans med mig? sa Justin och blev jätteröd i ansiktet. Jag förstod att han menade allvar för annars hade han inte blivit röd i ansiktet.
- Jjag förstår helt om du inte...
- Schyssh , sa jag och satte fingret för hans mun. Jag vill .
Jag tog bort fingret från hans mun och Justin lutade sig framåt och kysste mig. Jag kände hans tunga mot min och hans andedräkt smakade jordgubbsbål . Jag kände hur han andades mot mig och just då kände jag att det är här jag vill vara , jag vill aldrig att det här ska ta slut. Men vi båda behövde andas , så vi slutade och andades andfått .
- Du , jag har gjort en låt , eftersom jag är dålig på att säga känslor så sjunger jag i stället. Han plockade fram gitarren och började spela.

When I met you girl my heart went knock knock
Now them butterflies in my stomach wont stop stop
And even though its a struggle love is all we got
So we gon' keep keep climbin' till the mountain top

Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart (and now I've got my)

One love
My one heart
My one life for sure
Lemme tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)
And I'ma be your one guy
You'll be my number one girl
Always makin time for you
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)

You look so deep
You know that it humbles me,
Your by my side, them troubles them don't trouble me
Many have called but the chosen Is you
Whatever you want shawty I'll give it to you

Your world is my world (Your world)
And my fight is your fight (My fight)
My breath is your breath
And your heart (and now I've got my)

One love (Yeah yeah yeah)
My one heart
My one life for sure
Lemme tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time (Hey)
(girl I love, girl I love you)
And I'ma be your one guy (one guy)
You'll be my number one girl
Always makin time for you
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you)

Shawty right there
She's got everything I need
and I'm gon' tell her one time (one time)
Give you everything you need
Down to my last dime
She makes me happy
I know where I'll be
Right by your side cause
She is the one (girl your my)

One love (Yeeeeaaahhh)
My one heart
My one life for sure (You, yeah yeah)
Lemme tell you one time
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(girl I love, girl I love you) (yeah)
And I'ma be your one guy
You'll be my number one girl
Always makin time for you
I'ma tell you one time (one time)
(girl I love, girl I love you)
I'ma tell you one time (one time)
(girl I love, girl I love you)


- Denise , gråter du? , sa Justin och kollade på mig oroligt , var det dåligt?
- Neej , det var jättebra. Har du verkligen gjort den till mig , sa jag samtidigt som en tår ramlade ner för min kind.
- Ja , det har jag ,sa han och kysste mig.

Fortsättning kommer


Kommentarer
Postat av: Annie Belieber

JÄTTE BRAAA :O MER MER MER MER

2011-05-14 @ 17:57:15
Postat av: Benita Bieber

Mer mer mer mer

2011-05-14 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback