Blir sjukt förbannad...

För de första har hon Justin bieber armband :D


Jag blir sjukt förbannad på folk som trackar ner på Rebecka Black , hörde precis att hon skyddas av en fucking POLIS pga av alla dödshot hon har fått . Jag blir jättearg och ledsen när jag hör det för att hon var en helt vanlig trettonåring som ville bli nåt , hon följde sin dröm precis som Justin . Hon skrev en låt och la ut på youtube och hon blir enormt hatad . Det är så fruktansvärt fel att göra s¨å hon är fan ett litet barn och hon blir dödshotad för en låt hon har gjort !!!!! Ni som trackar ner på henne sluta med det genast , hon är en vanlig mäniska hur hade ni känt om det var ni ? :(

Och nu kanske ni tänker aa men hon tänker ju så om Selena ,ja det GJORDE jag fram tills idag när jag insåg att hon är en vanlig mäniska som blev kär och jag ångrar allt jag har skrivit om henne hon förtjänar det inte. Inte för att jag tror att hon nåsin kommer se min blogg men om hon  skulle göra det ber jag om ursäkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback