HAHA JUSTIN DISSAR CHERYL COLE´S LÄGENHET ^^

Justin Bieber tyckte att Cheryl Coles hyrda lägenhet i Los Angeles är "den dåliga delen av LA". "Baby" Hitmaker hävdade att han visste om några lysande ställen i Los Angeles, vilket han var ganska säker på när sade att han kunde visa Cheryl en mycket bättre plats att leva i.

Heartthrob sångaren sa: "Hon behöver komma ut ur sin hyrda plats och köpa en stor plats i LA. Hon behöver hjälp." sa han, "Jag såg lägenheten hon hyrde i en tidning och hon är i helt fel del av LA. Jag har en bra plats i LA och så många av mina kompisar har bra ställen."

Justin är övertygad om att han kommer att göra ett bra val för Cheryl, han sa, "Jag kan hjälpa henne genom att visa henne runt på de bästa och coolaste områdena. Där jag verkligen vill visa henne är i the Hills." Och han tillade, "Zac Efron och Mick Jagger bor där och vi kan gå och se hur stor deras platser är. Jag är säker på att de kommer att sälja den till Cheryl."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback