Justin = Djurvän?

Justin Bieber hoppade nyligen på chansen att ta hand / skapa
 ett hem för behandling av sjuka djur aaw hur gulligt är inte det ? :) 
han säger i intervjuer att han älskar djur och hans första husdjur
var en hund som hette Sam .

Han berättade för djurrättsorganisationen
Animal Times Magazine,
"Vi flyttade till en stad där jag inte riktigt kände någon, så ...
jag ville ha en kompis..och Sam var ... den kompisen."


"Min pappa och jag brukade gå och hänga (på Kvinnojouren) ...
bara för att gå och besöka de olika djuren."


Han säger också att, "Det är verkligen viktigt att man adopterar.
 Jag skulle verkligen uppmuntra folk att gå ut till ett djurhem eller
 en plats där du kan få en hund som övergivits eller inte har ett hem. "

huuuur sött är inte det ? :) blir ju aasglad för att han är djurvän precis som
jag (även fast jag är allergisk :P )

Idag har jag vart i skolan , jävligt kul också att folk märker att man finns :/ 
aja vad ska man göra ....
Men ska snart äta så smell ya later <3

Puss / D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback