Sometimes it´s not fun to be Justin Bieber :( <3

Ibland kan det inte vara roligt att vara Justin Bieber.

Visst, han har hits som ''Baby'' till hans namn, varit stjärnan i en 3-D film bio (Never Say Never), och vann årets artist American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande allmänheten, måste han vara försiktig, sade han till en reportrar på en presskonferens Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig här.

Att ta itu med varför han inte slutade att hälsa sina fans efter landningen Changi Airport måndagen, sade han: "Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-CD, My World, under 2009 - önskar att hans tillbedjare skulle tona ner det.

"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig'', sade han.

Han tillade sedan: "Jag älskar mina fans, men jag kan bara inte kan sätta mig i positionen där jag är i fara. Ibland blir flickorna lite galna och vill bara ta mig. "

Faktum är att 17-åringen - som reste hit med ett sitt team som innehåller hans mamma Pattie Mallette - inspirerar pandemonium.

Förra året var det ett framträdande i Australien man fick avbryta när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var han enligt uppgift mobbad vid ankomst. Sightseeing planer fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber feber".

Och förra månaden i Liverpool, två av Biebers kvinnliga fans förklädde sig som hotell städare, och smög in i hans svit.


Ibland kan det inte vara roligt att vara Justin Bieber.

Visst, han har hits som ''Baby'' till hans namn, varit stjärnan i en 3-D film bio (Never Say Never), och vann årets artist American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande allmänheten, måste han vara försiktig, sade han till en reportrar på en presskonferens Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig här.

Att ta itu med varför han inte slutade att hälsa sina fans efter landningen Changi Airport måndagen, sade han: "Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-CD, My World, under 2009 - önskar att hans tillbedjare skulle tona ner det.

"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig'', sade han.

Han tillade sedan: "Jag älskar mina fans, men jag kan bara inte kan sätta mig i positionen där jag är i fara. Ibland blir flickorna lite galna och vill bara ta mig. "

Faktum är att 17-åringen - som reste hit med ett sitt team som innehåller hans mamma Pattie Mallette - inspirerar pandemonium.

Förra året var det ett framträdande i Australien man fick avbryta när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var han enligt uppgift mobbad vid ankomst. Sightseeing planer fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber feber".

Och förra månaden i Liverpool, två av Biebers kvinnliga fans förklädde sig som hotell städare, och smög in i hans svit.

Ibland kan det inte vara roligt att vara Justin Bieber.

Visst, han har hits som ''Baby'' till hans namn, varit stjärnan i en 3-D film bio (Never Say Never), och vann årets artist American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande allmänheten, måste han vara försiktig, sade han till en reportrar på en presskonferens Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig här.

Att ta itu med varför han inte slutade att hälsa sina fans efter landningen Changi Airport måndagen, sade han: "Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-CD, My World, under 2009 - önskar att hans tillbedjare skulle tona ner det.

"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig'', sade han.

Han tillade sedan: "Jag älskar mina fans, men jag kan bara inte kan sätta mig i positionen där jag är i fara. Ibland blir flickorna lite galna och vill bara ta mig. "

Faktum är att 17-åringen - som reste hit med ett sitt team som innehåller hans mamma Pattie Mallette - inspirerar pandemonium.

Förra året var det ett framträdande i Australien man fick avbryta när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var han enligt uppgift mobbad vid ankomst. Sightseeing planer fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber feber".

Och förra månaden i Liverpool, två av Biebers kvinnliga fans förklädde sig som hotell städare, och smög in i hans svit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback