Visste du att Justin.....?

♥ gillar att säga "Hi ladies" till sina fans bara för att han gillar att se deras reaktion?
♥ har sagt att hans mamma kör bil dåligt?
♥ är rädd för att hans fans kommer att glömma bort honom efter några år?
♥ vill ha en tjej som kan förstå hans upptagna schema, hans fans och hans musikkärriär?
♥ vill ha en tjej som är lika romantisk som han själv är?
♥ säger att han blev attackerad av en orangutang i Afrika när folk frågar honom hur han bröt sin fot?
♥ känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer?
♥ en gång twittrade; "What should I dream about?" men raderade det 5 minuter senare för att han fick för perversa svar? :pPpPpPp
♥ kallar sin mamma "sexy" eller "Patricia" när han försöker få hennes uppmärksamhet?
♥ vill ha med 25 lyckliga fantjejer på sitt 17-års party?    Jaaaaag önskar jag va en av dom XD jag hade seriöst svimmat om jag fick reda på att jag skulle få va med :PpPpPpPpPpP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback