Kapitel 34 - Just a kiss



1. Skype
2. L.o.v.e
3. Justin och Denise
4. Hollywood Records Logga








DENISE'S PERSPEKTIV:

- Justin var är vi på väg? Vi hade kommit tillbaka till ATL och Justin hade tagit med mig i utkanten på något villaområde. Han höll mig i handen och drog med mig till en skogsglänta. Plötsligt stannade han och vände sig om och kollade på mig.
- Vet du hur vacker du är! Sa han och tittade på mig.
 Jag skrattade till men slutade tvärt när jag såg hur allvarlig han var.
- Äsch..
- Älskling du är mitt liv , jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.
- Justin sluta du får mig att rodna , sa jag och tittade ner i marken.
- Jag måste ju åka tillbaka i morgon så jag vill berätta hur jag känner !  Han tog fram en gitarr som låg i en buske och drog några ackord.

Close your eyes , pretend that it's just the two of us again , Make believe this moment's here to stay
Touch me the way you used to do
I know , tonight could be all i'll have with you
So tonight let's build this memory
and for the last time
hold me now
Don't cry , don't say a word
Just hold me now
And i know though we're apart
We'll always be together
Forever in love



- Justin det där var...helt amazing!
- Du är amazing!
- Nu är det min tur!
Jag tog gitarren från hans armar och började spela svagt.

Lain here with you so close to me , it's hard to fight these feelings when it feels so hard to breath ,
I' m caught up in this moment i'm caught up in your smile
I never opened up to anyone , so hard to hold back when i'm holding you in my arms
We don't need to rush this let's just take it slow
Just a kiss on your lips in the moonlight , just a touch of the fire burning so bright
I don't wanna mess this thing up , I don't wanna push to far
So baby I'm alright with just a kiss goodnight


Jag tittade upp mot Justin för att kolla hans reaktion , när han inte gjorde någon min lade jag ner gitarren på marken och stirrade på honom. Han slog upp ögonen och tittade mig mig , sen brast han upp i ett stort leende.
- Du...det där var jättebra...
- Verkligen? Sa jag och såg hoppfullt mot honom.
- Verkligen , jag är så himla glad för din skull älskling!
Jag log mot honom och sen rusade jag in i hans famn , han bärde upp mig och snurrade runt. Jag kollade rakt in i hans hasselnötsbruna ögon. Plötsligt pep det till i både min och Justin's telefon. Han släppte ner mig och vi tog upp telefonerna.

'' Justin Bieber and his girlfriend in a huge fight in Greece , Bieber in tears''   

jag läste rubriken och raderade resten av smset utan att läsa det. Jag tog ifrån Justin hans telefon och raderade det också. Han kollade förvånat på mig. 
- Det är löst , har du glömt det? Sa jag och log. Jag mötte hans läppar i en lång kyss.

NÄSTA VECKA:



- Jag är sjukt nervös jag vet inte vad jag ska göra älskling! Jag pratade med Justin på skype medans jag sminkade mig. 
- Denise ta ett djupt andetag , kom igen in och ut! Jag gjorde som han sa och andades med honom.  
- Denise?
- Mhh
- Det kommer gå bra i studion , du kommer få sjunga för dom och sen kommer dom prata med dig , bara du är ärlig och trevlig så kommer allt gå bra!
- Jag hoppas det Justin , jag ringer dig direkt efter! Jag öppnade min mascara och tittade på mig själv i datorn medans jag sminkade mig. Justin började plötsligt gapskratta.
- Vad skrattar du åt?
- Du..ser så..rolig..ut när du sminkar dig , fick han fram mellan skrattattacken.
- Roligt Justin!


______________________________________________________________________

Sorry för dålig uppdatering men aah jag ska skriva ett nytt chapter nu :) bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback