Kapitel 36 - A good friend






1. Denise och killen på klubben.
2. Justin och Caitlin.
3. Caitlin.






JUSTIN'S PERSPEKTIV:



''FRÅN: NisenMyFavoriteGirl♥
Älskling förlåt , jag vet inte vad jag ska göra jag kan inte leva utan dig snälla Justin jag vet att jag gjorde världens misstag och jag skyller inte på någon annan än mig själv! Snälla svara när jag ringer jag måste få prata med dig♥
Jag älskar dig från Universum och tillbaka , din för alltid , Denise♥''

Jag slängde telefonen i väggen och lät tårarna rinna. Är det så här kärlek ska kännas så vill jag fan inte ha något med det att göra!
Jag satte på laptopen och förstasidan Ocean Up visade samma bild på Denise och den där killen som Ryan visade mig igår. Jag ögnade igenom sidan och kollade vad det stod.

''Young popstar Justin Bieber's girlfriend seems to've joined the dark side , she was spotted at Hollywood's hottest club with teenpopstar Miley Cyrus making out with a unknown boy. Is she cheeting on Bieber? Well if she is she'll get problems , everybody knows how overprotecting Bieber's fans who call themselfs Beliebers are! But seriously who wants to cheet on the hottest guy on earth? I mean hello!? It's Justin Bieber for Gods sake!''


Det plingade på dörren och jag torkade bort tårarna för att gå ner och öppna.
- Hur mår du? Sa Caitlin när jag öppnade dörren.
- Vad vill du Caitlin? Sa jag trött. Jag vill helst vara ensam.
- Du behöver mig , jag är en av dina bästa vänner Justin och vi har faktiskt dejtat!
Jag tittade upp på henne och jag såg att hon reagerade när hon såg mina rödgråtna ögon.
Hon gick in och stängde dörren efter sig och jag började gå upp mot mitt rum. Hon gick efter och vi satte oss ner på min säng.
- Jag gjorde allt för henne verkligen allt Caitlin och vad får jag för det? Sa jag medans tårarna trillade nerför kinderna. Hon sa ingenting utan bara kramade om mig. Jag dömmer henne inte för hon är ju lixom bästis med Denise också så hon kan ju inte riktigt snacka skit.
Jag skrattade till lite och Cait släppte taget om mig och kollade konstigt upp på mig.
- Jag är så töntig som gråter , sa jag och torkar tårarna.
- Justin säg aldrig sådär igen! Behöver man gråta så gör man det ,de spelar ingen roll om du är kille Justin!
Jag kollade på henne och log , min underbara Caitlin!


____________________________________________________________________


Oj , oj , oj vad händer nu?  Har Justin börjat få känslor för Caitlin igen eller tog dom aldrig slut? Men no one can blame him , lixom han har ju gjort slut med Denise! Men jag har en känsla av att Denise inte kommer släppa taget om Justin i första hand! ;)

Kiss and Love , Denise♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit Denise har verkligen messed it up :O Jag skulle aldrig förlåta henne om jag var Denise :p

2011-08-22 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback