Kapitel 37 - My heart stops when you look at me - The End

DENISE'S PERSPEKTIV :


- JAG VILL INTE LEVA LÄNGRE! Skrek jag till Miley som höll om mig. Jag skäms så jävla mycket för det här så det är inte klokt, tänkte jag för mig själv.
- Gumman då , alltså jag säger inte att du gjorde rätt men vafan m han älskar dig så tar han tillbaka dig!
- Inte den här gången Miley, sa jag och kollade på henne medans tårar strömmade ner för mina kinder. Jag kan inte leva utan Justin , först förlorar jag min mamma och sen Justin.
- Du har mig... och din pappa Denise , sa Miley ooch kollade på mig.
- Pfft pappa har knappt sagt en hel mening till mig sen mamma dog!
- Jag är så ledsen Denise...
- Jag har endå inget att leva för längre så what's the point!?
Jag tittade på henne och suckade , sen gick jag ut från hennes rum och ut genom huset.



MILEY'S PERSPEKTIV :


- Hallå!?
- Hej det här är Miley Cyrus , är det Justin?
- Jaa...vad vill du?
- Det är Denise hon...
- Jag vill inte prata om henne hej då!
- HON KOMMER TA LIVET AV SIG! skrek jag i luren och hoppades på att han inte hade hunnit lägga på.



Justin's perspektiv :


Jag trodde mitt hjärta stannade precis i det ögonblicket när Miley skrek. Min hjärna tänkte så det knakade , jag visste inte vad jag skulle göra vafan hon är i LA och ajg är i ATL hur ska jag komma dit så snabbt.
- Var är hon på väg?
- Jag vet inte hon pratade alltid om att om skulle dö så skulle det vara hos sin mamma men jag fattar inte hennes mamma är...
- Tack! Sa jag oh la på , jag visste precis var jag skulle. Och jag hade ungefär en timma på mig.
Min mobil pep till och jag tog upp den ur fickan.

FRÅN: NisenMyFavoriteGirl♥
Älskling , du var det bästa som någonsin har hänt mig!
Jag sa att jag skulle göra allt för dig , men det har jag inte, jag är inte värd en sån perfekt person som du! Utan mamma vid min sida så störtade jag, men du tog emot mig. När pappa inte heller fanns vid min sida så föll jag , men du tog emot mig ännu en gång. Men när du inte finns vid min sida så låter jag mig falla , jag tänker inte resa mig upp igen! Du var en ängel för mig så varför gjorde jag såhär? Ett misstag som förändrade allt , hela min värld! Alla minnen stannar kvar på alla stunder som vi skrattat , det var du och jag mot döden jag ville aldrig ha någon annan. Det var du och jag föralltid det var så det skulle va , det var bara med dig som jag kunde må bra! Men nu är det försent jag har förlorat allt det bra.
Man ska aldrig sluta hoppas , men det har jag gjort. Jag har spelat alla mina kort.
Jag hade mina chanser så varför gjorde jag så här?
Det enda jag har gjort är att slita dig isär.
Det var kärlek vid första ögonkastet du fick mig att känna så , det var stunden som fick mig att inse att livet är menat för oss två.
Du får mig att känna såhär
du tar mig till en helt ny värld.
Du får min värld att snurra , du får min puls att pumpa.
Du får mig bländad av ditt léende
du ändrar mitt betéende.
Nu när jag sluter mina ögon så är det dig jag ser.
Jag ville bara säga att jag älskar dig , nu och föralltid men utan dig reser jag mig inte mer!
Din föralltid , jag älskar dig till Universum och tillbaka.


Jag började få panik för det fanns två ställen hon kunde gå till , jag var tvungen att chansa. Jag sprang ner för trappan och ut genom dörren. Mina tankar var bara på ett ställe , hennes. Det spelar ingen roll vad hon har gjort längre för hon får inte försvinna ur mitt liv. Tänk om jag inte hinner jag vet inte vad jag ska göra. Jag sprang rakt över vägen och bilarna tvärstannade och folk skrek till mig , men jag hörde inte vad dom sa. Denise , Denise , Denise var det enda jag upprepade gång på gång på gång. Jag sprang förbi hennes hus och upp mot motorvägen som hennes mamma hade dött på. Plötsligt hörde jag ambulanser och mitt hjärta stannade. Jag tittade efter dom men dom åkte bara förbi. Jag kollade runt platsenmen såg henne inte. Jag sprang fram till diket vid vägkanten och mitt hjärta stannade nästan igen. Där låg hon , den enda tjej jag någonsin älskat , på riktigt! Hon låg med ansiktet ner mot gräset. Jag hoppade ner och vände på henne. Hon låg helt stilla och blundade. Jag kände tårarna trilla ner för mina kinder.
- NEJ , var det enda jag fick fram.
- DENISE SNÄLLA VAKNA SNÄLLA! Skrek jag.Jag skakade henne och skrek ''nej'' . Jag höll henne i famnen och kände hennes mjuka kropp emot mig jag stängde mina ögon och upprepade för mig själv '' Det här finns inte , det här händer inte '' flera gånger om. Jag vet inte hur länge jag satt där men efter ett tag kände jag en hand på min och öppnade ögonen , det var Denise. Jag började gråta hysteriskt när jag såg att henne vackra bruna ögon stirrade på mig.
- Gör aldrig så här mot mig igen Denise jag älskar dig fan! Skrek jag. Jag såg tårar rinna nerför hennes ögon och hon satte sig upp.
- Förlåt förlåt förlåt förlåt , sa hon samtidigt som tusen tårar ramlade ner för hennes kinder. Jag sa ingenting utan bara kramade om henne.
- Aldrig aldrig aldrig mer Denise , sa jag flera gånger.
- Förlåt du är den enda för mig det här ska aldrig hända igen Justin!
Och jag trodde henne!


_____________________________________________________________________________

Jaha nu var den här novellen slut , kommentera gärna vad ni tyckte om hela novellen och sista kapitlet :) Jag ska kanske börja på en ny novell och då ska ni få kommentera vad ni tycker att huvudrollen (Tjejen)  ska heta , och vilken kändis hon ska se ut som :)
Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback