Kapitel 26 - What can i do?

DENISE´S PERSPEKTIV :

Vi stod där i säkert flera minuter och stirrade på varandra innan jag fick lite vett i huvudet och började ´´springa´´ ner från stegen , jag såg att Justin ryckte till och sprang mot fönstret.
Han hade fått upp fönstret och började gå ner , jag vände mig om och började springa mot mitt hus när jag plötsligt hörde en duns. Jag vände mig om och såg inte Justin någonstans , jag sprang fram till stegen och såg Justin ligga bredvid den.
- Justin!!!???? skrek jag medans tårarna började rinna. Jag skakade om honom och ryckte i honom , han reste sig upp och log mot mig!
Jag ställde mig upp och han följde efter.
- VAFAN HÅLLER DU PÅ MED JAG TRODDE DU HADE DÖTT , skrek jag hysteriskt mellan gråtattacken. Han viskade förlåt i mitt öra och la armarna om mig.
- JAG HATAR DIG JUSTIN FYFAN VAD JAG HATAR DIG , skrek jag och började banka på hans bröst. Han bara stod där helt stilla med armarna runt mig och lät mig banka på hans bröst. Jag blev väldigt trött i armarna och slutade efter ett tag.
- Hur kunde du!? viskade jag försiktigt till Justin.
- Hon flirtade med mig , och jag svarade bara...
- Du flirtade tillbaka Justin , jag såg fan smsen!!!
- Jag är hemskt ledsen shawty , what can i do?
 Kyss mig , tänkte jag för mig själv . Men det kan jag ju inte säga , den jäveln måste få kämpa lite för mig!
Det var som om han läste mina tankar för han böjde sig fram och mötte mina läppar.
Det kändes som att tiden stannade och det fanns bara vi i hela universum.
- I'll never let you go , viskade han i mitt öra när vi hade kyssts klart.
- Du kommer endå inte undan Justin , du ska få ditt straff!
- Haha jag tycker att jag har fått tillräckligt med straff , mamma pratar inte med mig , mina bästa vänner pratar inte med mig OCH jag är grounded for life!
Jag började skratta åt det sista han sa  , han ska alltid överdriva!
- Vad skrattar du åt? sa Justin .
- Dig !
Han tog min hand och drog med mig in i hans hus (igenom dörren den här gången ;) )  .
Vi skulle precis gå upp i trappan när vi hörde någon harkla sig bakom oss , vi vände oss om och såg Pattie i en illrosa morgonrock och händerna i sidorna.
- Ni har lite och förklara !
- Nej mamma , sa Justin och vände sig om för att gå upp.
- Om jag vaknar KLOCKAN 3 på natten av en massa skrik har jag en anledning att få veta vad som pågår!!!
 Justin suckade och förklarade snabbt.
- Så hon  har förlåtit mig nu! eller?
- Kanske , svarade jag bitchigt och sprang upp på Justins rum.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag tittade ledsamt mot Denise när jag plötsligt fick en idé , jag sprang ner för trappan och förbi mamma som såg ut som ett frågetecken.
Jag sprang ut till trädgården och ställde mig framför vårat körsbärsträd , hur fan ska det här gå? tänkte jag och började klättra. Jag tror jag stukade foten när jag ''hoppade'' ner för stegen!
Jag krälade upp för en gren och satte mig , jag sträckte ut handen för att ta en rosa körsbärsblomma. Eftersom mitt sovrumsfönster låg så nära grenen jag satt på så knackade jag lätt på fönstret som hade blåst igen.
Det är ju en fördel att ha ett träd utanför sitt fönster , om man ska smyga ut eller ja ni vet vad jag menar.
Denise vände sig chockat om och kollade ut genom fönstret.
Hon öppnade fönstret och släppte in mig , hon satte sig i min datastol.
Jag gick fram till henne och hon öppnade munnen för att säga något men jag avbröt henne snabbt.
- Innan du säger något vill jag att du lyssnar på mig , sa jag och räckte fram blomman till henne.
Jag såg att hon luktade på den men jag vände mig snabbt om och hämtade min gitarr.
Jag drog lätt några ackord och började sjunga.

I always knew you were the best
The coolest girl I know
So prettier than all the rest
The star of my show
So many times I wished, you'd be the one for me
But never knew you'd get like this girl what you do to me
You're who I'm thinking of,
Girl you ain't my runner up
No matter what your always number one


DENISE'S PERSPEKTIV:

Jag har seriöst världens snyggaste och bästa pojkvän , tänkte jag för mig själv när han sjöng för mig.
Han drog det sista ackordet och höll ut på den sista tonen , han lade ner gitarren och kollade på mig osäkert.
Jag log brett och reste mig snabbt och gick med snabba steg mot honom.
Jag satte mig i hans knä och kysste honom ivrigt. Jag puttade ner honom på sängen och drog av hans tröja.
Plötsligt hördes en knack på dörren . Vi slutade snabbt och lyssnade.
- Justin det är sent , du har intervjuver tidigt i morgon gå och lägg er!
Jag tittade på Justin och började helt plötsligt skratta.
- Vad skrattar du åt dummer? sa han och kollade på mig.
- Dig , du är så söt!
- Ingenting jämfört med dig sugarpop!

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

- Du Justyboo? sa Denise och kollade oskyldigt på mig.
- Justyboo?? Haha vad är det för namn?
- Äsch jag tyckte bara det var gulligt men jag kan kalla dig nåt annat om du vill?
- Nej jag gillar det....Justyboo!

Jag gick in på toaletten för att borsta tänderna när Denise öppnade dörren och log lurigt.
- Vad är det? sa jag och skrattade åt hennes ansiktsuttryck.
Hon tog fram ett fotografi som hon hade gömt bakom ryggen.
- Är det du och jag när vi var små? frågade hon glatt.
- Ja , sa jag och skrattade.

(JUSTIN OCH DENISE 3 ÅR GAMLA)

Vi kröp ner i Justins säng och bara låg och tittade på varandra.
- Vet du hur vacker du är Denise?
- Kommer från rätt käft också , sa jag och skrattade.
- Jag älskar dig Denise Annabeth Leah Wilson!
- Och jag älskar dig Justin Drew Bieber!

Kommentarer
Postat av: Frida

så jävla bra du skriver bruden ! när kommer boken da ? hehe :D

2011-07-06 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback