Kapitel 27 - How do you say goodbye to someone you can't live without?

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

- Du åker på turné om två veckor det vet du va Justin? sa Scooter plötsligt när vi satt i studion.
- Visst fan det hade jag glömt...
- Svär inte , sa mamma genast. Jag himlade med ögonen och log moot Scoter som log tillbaks.
- Ska vi köra en gång till from the top då? Scooter frågade inte egentligen , det var som en order.
Jag nickade och gick ut i inspelningsrummet och satte på mig mina lila lurar.
Jag hörde introt till min nya låt ''Goodbye''  och gungade itakt till låten.
Baby if i tell you i must go will you forgive me ?,  började jag sjunga. Shit jag har glömt att berätta för Denise , tänkte jag. Hon kommer bli så ledsen , nu när det är sommar och allt! och jag måste lämna henne. Plötsligt avbröt Scooter mina tankar.
- Stopp stopp stopp! Vad händer Justin du är inte fokuserad!? sa Scooter i en mick från det andra rummet.
- Jo..
- Tell me what's up!? sa Scooter och gick in i rummet där jag satt.
- Äsch det är bara att jag måste lämna Denise när jag åker på turné , sa jag lite lågt.
- Ta med henne då!
- Va!!??
- Jag menar det är ju sommarlov i morgon så hon kan väl åka med!?
- Ja jag frågar henne , sa jag och fiskade upp telefonen ur fickan.
Jag knappade snabbt in Denise´s nummer och tryckte på ring.
- Hallå!? hörde jag Denise´s glada röst på andra sidan .
- Hej det är jag , jag undrar asså jag ska på turné om två veckor vill du följa med?
- Men jag åker ju till Grekland om två veckor , sa hon lite ledset.
- Jaha...men du kan väl komma hit efter ni har varit där? eller föresten vem ska du till Grekland med?
- Ahh det kan jag , Caitlins föräldrar bjöd med mig !
-  Herregud Grekland får passa sig för dig och Cait , sa jag och skrattade .¨
- Jaa , men jag har hört att killarna är heta där ! sa hon retfullt.
- Och jag har hört att tjejerna på Bahamas är smokin hot! sa jag lika retfullt.
Vi skrattade åt varandras skämt men sen var jag tvungen att lägga på , jag måste ju spela in låten.

Dagarna gick så snabbt och helt plötsligt hade dagen kommit , vi skulle inte ses på två veckor nu. Jag , mamma , Kenny och Scooter satt i limosinen som stod och väntade utanför Denise´s hus. Hon ville så hemskt gärna följa med till flyplatsen för att lämna oss! Äcen fast jag inte ville , det blir jobbigare att ha henne med när man måste åka ifrån varandra och hon kommer säkert gråta och då blir jag.... ja ni vet.
Hon hoppade snabbt in i limon och satte sig bredvid mig. Jag tog hennes hand och höll den hårt.

- Vi måste ringa varje dag , och skypa lova det Justin!
- Jag lovar älskling! sa jag och kramade henne hårt , jag kände tårarna bränna i ögonlocken men jag blinkade snabbt bort dom.
Denise började snyfta mot min axel och det kändes som om jag fick ett hål i hjärtat.
- Vi ses snart my love , sa jag och släppte taget.
- Jag älskar dig Justin!
- Och jag älskar dig Denise!
Hon kramade om dom andra och vi började gå mot gaten , det är så skönt att vara på flygpkatsen i sin hemstad för då är det inga paparazzis och bara typ 10 fans!
Innan jag gick in i gången till flygplanet vände jag mig om. Jag såg Denise stå och gråta lite längre bort , hon tittade upp och försökte le och vinka. Jag släppte min väska och sprang emot henne.
- Justin! ropade amma efter mig.
Jag sprang fram till Denise och hon skrattade lite åt mig.
- Vad gör du dummer?
- Ville bara kyssa dig en sista gång , sa jag och mötte hennes läppar i en lång kyss!

________________________________________________________________________________

Nå vad tyckte ni om ett kapitel i bara Justins perspektiv? :D det var ju efterfrågat :)
Det kanske var lite kul att höra vad Justin tänkte??? Kommentera Beliebers :)

// Kiss and love Denise Bieber <3


Kommentarer
Postat av: Frida

jag tror om han bara ser det här kommer han gilla det as mycket ! för du skriver så bra önskar att jag kunde skriva lika bra som du :D

2011-07-08 @ 01:18:52
Postat av: Denise

Aw fan vad snällt , tack :)

2011-07-10 @ 22:04:16
URL: http://justinsaysnever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback