Kapitel 29 - Greece here we come!

DENISE´S PERSPEKTIV:

- Fan vad härligt det här kommer att bli , sa Caitlin och tittade ut genom flygplansfönstret.
- Ja vi ska bara chilla och sooooola , sa jag och la mina armar över Cait och Chris som satt bredvid mig i dom sköna flygplanstolarna. Mr och Mrs Beadles satt lite längre bort i planet eftersom vi ville sitta ensamma.
- Och bada , sa Christian och flinade.
Jag och Caitlin skrattade lite åt Chris och började prata om att Grekland har snygga killar.
- Jag har hört att dom ska ha ännu hetare brudar och dessutom är det bara jag som är singel , sa Chris stolt!
- Haha...FAN!! sa Cait och såg sur ut.
Jag skrattade åt att Christian ägde ut sin syster .
Efter ett tag blev vi trötta och jag somnade på Christian , och Caitlin somnade på mig.

- Ladies and gentlemen we have now arrived in Greece , please check your places to assure that you've not forget anything! And i hope you enjoyed your time at Ryan Air!
Jag vaknade med ett ryck när jag hörde den kvinnliga rösten i högtalarna. Jag såg att jag hade legat på Christian och han tittade upp mot mig och log. Jag puffade till Caitlin och hon spärrade upp ögonen och sa ''vad är det?''
Jag skrattade åt henne och sa att vi var påväg ner för landning.
Vi packade ihop våra grejer och la dom i våra handväskor.
Tio minuter senare gick vi ut från flygplatsen och satte oss i en limo som väntade.
- När vi kommer fram packar vi upp först okej? sa Mrs Beadles till oss.
Mr och Mrs Beadles skulle sova i ett hotellrum medans jag , Caitlin och Christian skulle dela på ett annat.
Vi checkade in i receptionen och fick våra nycklar. Sedan sprang vi bort till hissarna för att åka upp till våra rum.
- Kom ihåg packa upp först! ropade Mrs Beadles efter oss.
När Caitlin öppnade dörren till rummet fick jag en chock , allting var inrett i brunt och guld som dessutom var perfekta färgkombination. Vi gick in till sovrummet och där stod det två stycken ENORMA dubbelsängar!
- Ni får sova tillsammans så tar jag en egen säng! Sa Christian snabbt och kastade sina grejer på sängen. Jag och Caitlin började packa upp våra saker och efter det tog vi på oss bikini.
- Vi måste fixa oss lite först , det kan vara heta killar här! sa Cait och log mot mig. Jag log tillbaka och sa '' Ja det är iaf inte förbjudet att titta'' .
Vi gick in i badrummet och började sminka oss. När jag var klar borstade jag igenom mitt hår och satte upp det i en tofs. Sedan tog jag på mig min blåa New York Yankees keps och solbrillor.
Caitlin gjorde samma fast med sin svarta NY Yankees keps.
- Nu drar vi ut och solar! skrek Cait entusiastiskt.
- Greece be ready for Denise aaaand Caitlin , skrek jag och sprang efter Cait och Chris ut genom dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback