Kapitel 30 - Sunny Bitches!








1. Denise och Caitlin hoppar.
2. Denise och Caitlin i bikini.
3. Christians nya vänner.
4. Caitlin , Denise och Sarah.














CAITLIN'S PERSPEKTIV:


-Denise kan du ge mig solkrämen? frågade jag när vi låg på varsin handduk på stranden.
- Mm , sa hon och gav mig den medans jag smuttade på min drink.
- Jag kan inte fatta hur du lurade till oss drinkar Caitlin!
- Ja vad ska jag säga jag har väl charm i guess! Sa jag och tog på mig solglasögonen och la mig på mage efter jag hade kletat på lite solkräm.
Vi låg där och bara softade när jag kände iskallt vatten över hela mig.
- AAAAHHHHHHH , skrek både jag och Denise samtidigt. Vi vände oss om och såg Christian börja springa mot vattnet.
- CHRISTIAN , skrek jag och Denise och jag flög upp för att jaga honom.
Han var snabb ut i vattnet och jag och Denise sprang efter honom. Tillslut fick vi tag i honom och skvätte vatten på honom , plötsligt brröt det ut världens vattenkrig mellan oss.
- Ahh Caitlin , skrek Denise mellan skrattattackerna. Efter ett tag slutade vi och bara chillade i vattnet.
- Har du hört nåt från Justin och Ryan? frågade Denise mig.
- Nä faktiskt inte! Och vad du blev tyst Christian.
Han kollade ner i vattnet och sa ingenting.
- Vad är det Chris?
- Äsch inget!
- Skärp dig jag hör att det är nåt är det Justin och Ryan?
Han nickade och såg ut att böra gråta vilken sekund som helst. Han mumlade något i stil med att dom dissade honom.
- Det gör dom väl inte?
- När blev jag senast inbjuden till att vara med!? Va?? Sa Christian argt. Det är bara för att jag är två år yngre som alla utesluter mig!
- Men Chris...
- Skärp dig Cait jag vet att du inte heller vill att jag ska vara med längre! Sa han och sprang upp ur vattnet och mot hotellet.


CHRISTIANS PERSPEKTIV:

Jag slängde mig på sängen och började gråta högt. Varför var det alltid jag som blev dissad? Jag var väl lika mycket Justins vän som Ryan eller? Visst dom har känt varandra hela sitt liv men det var JAG som fanns för Justin när dom flyttade till ATL och inte kände någon. Det var JAG som hängde med honom på rasterna i skolan för att dom i hans klass tyckte att han såg bögig ut. Det var JAG! Fan varför ska jag vara yngre? Jag svär , dom hade behandlat mig bättre om jag var 16 precis som dom! Fan vad jag hatar dom!
Plötsligt började min telefon ringa , det var dolt nummer .
- Hallå!? Svarade jag lite osäkert.
- Yo bro det är Justin!
- Hej...
- Du vad händer!?
- You tell me!
- Förlåt att jag inte bjöd med dig eller är med dig lika mycket längre men jag tänkte att du skulle ju till Grekland och då trodde jag inte att du ville hänga med hit!
- Förlåt förlåt förlåt det är det enda du kan komma med hela jävla tiden Justin! Vet du vad!? Jag är trött på att komma i andra hand!
Jag slängde på luren och stirrade tomt framför mig. Jag reste mig upp och gick in i badrummet för att tvätta mitt rödgråtna ansikte. Sedan gick jag ut ur hotellrummet. Vafan jag kan ju se mig runt själv! Jag sprang ut och började gå mot stan som låg ca tio minuterbort. Mamma och pappa skulle tydligen på något möte med jobbet så dom skulle vara borta i två dagar. Varför åker man på semester om man endå måste åka möten med jobbet egentligen!? Plötsligt kom några grekiska killar fram till mig och började prata.
- Öhh pratar ni engelska!? Sa jag förvirrat. Alla började ivrigt prata på engelska och berättade vad dom hette.
- Vill du hänga med och träffa brudar? Sa en kille som hette Costas.
- Ah visst , sa jag och log. Dom killarna så ut att vara minst 17 och dom behandlade mig som en i gänget , vilket i varken Justin , Ryan eller Chaz gjorde längre.


DENISE' PERSPEKTIV:

-
Woooohoooo partyyy , skrek jag medans jag dansade med Caitlin och drack shots.
- Tjena , sa en blond tjej och kom fram till oss. Får man dansa med er?
- Visst , ropade Cait. Jag är Caitlin det här är Denise! Sa hon och pekade på mig utan att sluta dansa.
- Jag heter Sarah!
Vi dansade och drack shots och hade jättekul.
- Hur kom ni in? Ni ser inte ut att vara 20 , sa Sarah plötsligt.
- Haha vi bara gick in! Och dom kollar inte leg i baren! Sa jag och drack en till shot.
- Kom vi går upp och dansar på baren! Ropade Sarah i mitt öra. Hon drog med sig både mig och Caitlin upp på baren och det kom killar från alla håll och tittade på oss. Efter ett tag när vi gick ner tänkte vi jag och Caitlin att vi skulle gå till hotellet. Vi fick Sarahs nummer och kramade henne hej då.
- Jävlar vad full du är Cait! Sa jag och vinglade till.
- Haha ska du säga!
Vi log och började gapskratta , vi gick arm i arm på vägen medans massa killar tutade på oss och frågade om vi skulle med dom.
- Jaaa , ropade Cait.
- Nej vi har killar , skrek jag till dom.
- vad tråkig du är Denise , sa Caitlin och tittade surt på mig.
- Baraför att vi är fulla så är det ingen anledning till att vara otrogen!
Vi fortsatte gå och vi började snart prata och skratta igen.
När vi kom tillbaka till hotellet vid 3 på natten satt Christian och kollade på tv i vårt rum.
- Hej , ropade jag glatt.
- Hur mycket har ni druckit egentligen? frågade Christian och skrattade åt Caitlin som skulle ta av sig sina klackskor men ramlade omkull.
- Här , sa jag och hjälpte henne upp. Vi började skratta och tittade på Christian.
- Vi har inte drickit schåå mycket , sa Caitlin och skrattade.
Vi lade oss i sängen och skrattade så mycket att jag fick ont i magen.

____________________________________________________________________________

Sååå vad tycker ni? ;) Leave a coment <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

LMFAO på det där sista :D Lite synd att inte Justin var med men det är kul endå :D Du skriver skitbra <3

2011-07-12 @ 00:54:29
URL: http://justinsaysnever.blogg.se/
Postat av: Klara

Haha fan vad bra du skriver ;D Man skrattar ju hela tiden :D

2011-07-12 @ 10:09:31
URL: http://justinsaysnever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback