Kapitel 31 - Bitch!










DENISE'S PERSPEKTIV:


- Jag måste köpa vatten kan vi gå förbi den där affären där borta? Frågade Caitlin när vi hade gått runt på ön ett tag. Justin flätade sina fingrar in i mina och började följa efter Caitlin och Ryan.
Vi gick in i affären och Caitlin och Ryan försvann bort mot där vattnet fanns.
- Kom så går vi och kollar om det finns Red Bull, sa Justin och drog ed mig bort.
- Haha du och Red Bull!
- Hi there hot boy! Sa en röst bakom oss , vi vände oss om och det kändes som att min haka föll i golvet.
- Selena.....vad gör du här? Sa Justin nervöst och släppte min hand.
- Jag såg dig och tänkte bara hälsa , sa hon och log falskt. Hon ängnade inte en blick åt mig och plötsligt hörde vi folk skrika.
- OMG IT'S JUSTIN BIEBER AND SELENA GOMEZ! skrek typ 10 småtjejer. Selena fick ett brett smile i ansiktet och armkrokade Justin och gick fram till tjejerna. Jag var på väg efter när Selena vände sig om och gav mig en bitchblick som sa '' Oh no don't even dare!'' . Jag räknade tyst till tio för att inte få dampryck på henne.
Justin verkade inte ens bry sig , i för sig har han ju sagt att utan fansen så är han ingenting så jag kan inte riktigt vara arg på honom . Men det stoppar mig inte för att vara arg på slampan där borta. Jag letade igenom butiken efter Cait och Ryan men hittade dom ingenstans så jag bestämde mig för att gå ner till stranden och gå den vägen till hotellet. Jag tog av mig mina flip flops så jag kunde gå i vattnet , jag gick och tänkte på året som hade gått. Justin's fest , Mammas död , Min födelsedagsfest som gick åt helvete , mitt slagsmål på en fest. Herregud det här är inte jag!  Fuck my life!
Plötsligt kände jag ett par varma händer som höll för mina ögon.
- Gissa vem!? Sa en mörk röst. Jag skulle känna igen doften var som helst.
- Justin! sa jag och suckade.
- Jag saknade dig varför gick du?
- Du hade väl fullt upp med slampan , mumlade jag.
- Va? du sa väl inte vad jag tror du sa? Justin började kittla mig , jag var extremt kittlig och det visste Justin.
När han hade slutat tog jag chansen och hoppade på honom , han var inte beredd och ramlade rakt ner i vattnet.
- Justin förlåt! Skrek jag och fick tårar i ögonen. Han öppnade ögonen och började skratta.
- Vad skrattar du åt Justin? Sa jag förtvivlat. Du kunde ha skadat dig!
- Vi ligger i vattnet....med kläderna på , sa Justin och fortsatte skratta.Till slut började även jag och skratta.Och vi låg där på varandra i vattnet och as garvade. Jag kände de varma vattnet skjutas upp och ner för mina lår. 
Efter en stund låg vi bara där och tittadr på varandra. Jag böjde mig ner och mötte hans varma läppar. Jag kände hans tunga andning mot min kropp. Jag tittade och såg att Justin låg helt stilla och blundade. Jag började le och då öppnade han ögonen och slutade kyssa mig.
- Vad ler du åt sötnos? 
- Dig! Vet du hur otroligt vacker du är? Ditt léende , ditt hår och för att inte tala om din kropp! Sa jag snabbt.
Justin skrattade till och jag såg att han var på väg att säga något men han stängde  snabbt munnen.
- Vad? sa jag och och mot honom.
- Du är den coolaste tjej jag någonsin har träffat , jag blir helt varm inombords när jag ser dig! Du är min world Denise!
Jag tittade på honom och log , jag kramade honom och viskade sakta i hans öra.
- Jag älskar dig Justin Drew Bieber!
- Jag älskar dig med Denise Annabeth Leah Wilson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback