Kapitel 32 - More drama!

JUSTIN'S PERSPEKTIV:


- FAN! skrek Denise och flög upp.
- Vadå? sa jag och kollade på henne. Jag såg att hon tog upp sin Iphone ur jeansfickan , den droppade av vatten. Jag kom plötsligt på att min iphone var i bakfickan. Jag hivade upp den och såg att det var sprickor över hela skärmen. Jag började skratta och Denise kollade på mig som att jag vat helt dum i huvudet.
- Ta det lungt jag kan köpa nya.
- Lungt? Justin vet du hur mycket dom här kostar!?
- Har du glömt vem jag är? Sa jag och skrattade. Jag är Justin Bieber , jag har råd!
Igen stirrade hon på mig på det där sättet som sa '' Du är ju helt dum u huvudet vad tänker du med!?''
- Chilla!


Lite senare på hotellet



Jag ryckte till när Denise's mobil ringde , den fungerade trots allt. Hon kollade på mig med en ursäktande min och jag log mot henne , hon gick ut i hallen och pratade. Jag slängde mig ner i soffan bredvid Caitlin , Ryan och Christian. Jag försökte snacka lite med Christian som nästan hade förlåtit oss. Plötsligt kom Denise in i rummet och log brett.
Alla vände sig mot henne och kollade frågandes på henne.
- Gissa vad! sa hon uppspelt.
- Öh jag vet inte? svarade jag frågande.
- Jag har fått ett skivkontrakt med Hollywood Records! Nästan skrek hon.
Alla utom Caitlin stirrade på Denise.  Cait hoppade upp till Denise och båda började skrika och hoppa.
- Lägg av du kan inte sjunga! sa jag snabbt.
Både Caitlin och Denise kollade surt på mig.
- Du har aldrig hört mig!
- Oj oj oj då superstjärnan är orolig för konkurans , sa Caitlin och hånlog mot mig.
- Äsch , muttrade jag och reste mig upp och gick ut från hotellrummet. Jag gick ner till stranden och kände mug sur på Denise , sången var ju min grej inte hennes! Hon kan ju inte bara sno det.
- Blev du sur eller? Jag vände mig om och såg Denise stå någon meter ifrån mig. Hon hade på sig ett par gråa mjukisbyxor och ett lila linne. Jag såg att hon huttrade lite.
- Gör du det här för att retas eller?
- Vadå får inte ja ha ett liv? Jag såg att hon började bli arg.
- Det här är min grej Denise! Kan du inte hitta på något eget? fräste jag. Då tror jag det brast för henne , jag såg hur tårar rann ner för hennes kinder och hon började skrika på mig.
- Något eget? Har du ensamrätt på sång eller? Jag vill vara en egen person , folk ser mig som Justin Biebers flickvän , ett hatobjekt! JAG VILL FÖRKNIPPAS MED NÅGOT BRA , JAG VILL INTE ALLTID BARA FÖRKNIPPAS SOM JUSTIN BIEBERS FLICKVÄN! Vet du jag trodde att du skulle bli glad för min skull , men jag hade feL!
Hon stormade iväg , först trodde jag att hon var på väg till hotellet men hon sprang åt andra hållet.
Vad fan menar hon? Vad spelar det för roll om folk ser henne som min flickvän?

_____________________________________________________________________________

Ja , hehe vad tror ni orsakade det här bråket? Selena? ah mer får ni veta i morgon :D
Kommentera

Kiss and Love , Denise♥


Kommentarer
Postat av: Cassie

Åhhh jag vill ha meeer :D Jag tror att hon redan var arg på honom för Selena men när han sa det där om att hon inte kan sno det och så blev hon bara ännu argare. Men skiiiitbra :D

2011-07-25 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback