Kapitel 28 - Two weeks without you is like a year without music!

DENISE´S PERSPEKTIV:

Tänk att det bara har gått en vecka... Jag vill ha honom här bredvid mig NU! Men vafan jag , Caitlin och Christian åker ju till Grekland i morgon , med deras föräldrar såklart men endå .
Min mobil pep till och jag gick för att hämta den på min säng.

FRÅN: JustinDarling<3
'' Aye babe , log in to skype love ya <33333
- Justin


Jag sprang fram till datorn som var på och loggade in på skype. Direkt när jag kom in så ringde Justin upp mig på skype. Jag tryckte på svara.
- Hey älskling , sa Justin och log i webcamen.
- Heej , sa jag och log.
- Hur mår du?
- Jag mår bra själv då?
- Jo det är helt sjukt här på Bahamas!
- Är det varmt? frågade jag avundsjukt.
- Ja det är typ 40 grader men du låt inte så avundsjuk du åker ju til Greece i morgon!
- Ja...men jag saknar dig!
- Jag saknar dig med älskling!
- Justin jag måste duscha för jag ska dra hem till Caitlin snart men vi hörs!
- Okej hej då sötnos!

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag skulle precis stänga ner datorn när jag såg att Denise aldrig lade på . Det är fel att kolla men vafan hon är min tjej , eller jag kanske ska stänga ner!? Jag drog sakta pilen över sidan för att trycka ner sidan , när Denise plötsligt drog av sig tröjan och stod i BH , jag stirrade på skärmen där hon drog av sig sina kläder.
- JUSTIN!? skrek mamma från tvrummet på hotellet. Fan tänkte jag och såg Denise titta mot datorn och skylde sig snabbt där hon stod endast i trosor. Jag stängde snabbt ner datorn och bara stirrade ut i luften . Shit hon såg mig!
- Justin , Ryan är här!
Jag glömde bort Denise snabbt och sprang ut i hallen där jag såg Ryan släppa ner sin väska på golvet. Jag sprang fram till honom och hoppade på honom.
- Kan vi bada? SNÄLLA , sa Ryan och kollade bedgande på mig.
- Har du!?
Han nickade och drog upp sin tröja och visade värsta magmusklerna!
- Shit Ryan du ser NÄSTAN ut som mig , sa jag lite retfullt.
Vi bytte snabbt om till badbyxor och sprang ner till stranden som låg typ 20 meter från mitt hotell.
- Fan att vi inte är singlar , sa Ryan och log lite.
- Haha ja men jag älskar Denise och kan inte tänka mig hur det skulle vara utan henne!
- Ja jag älskar ju Caitlin också , men tänk om något händer när dom är i Grekland?
- Jag tror inte någon av dom skulle göra nåt!

Vi gick längs stranden och det kom fram fans som ville ha autografer av både mig och Ryan!
- Sen när har du blivit känd!? sa jag och skrattade lite åt Ryan.
- Haha sen folk såg oss tillsammans!
Vi blev fotograferade hela tiden av paps , men jag orkade inte bry mig för att jag var lixom med min bästa vän!
Vi vadade ut i det varma vattnet.
- Ska vi surfa? frågade jag Ryan.
- Ja!
Vi sprang snabbt upp ur vattnet och till mitt hotell för att hämta våra surfingbrädor! När vi sprang tillbaka och ut i vattnet blev papsen galna och skulle fotografera varenda rörelse vi gjorde på brädan.
Jag la mig på brädan och simmade ut till vågorna.
- Beredd Ryan , skrek jag till honom.
Han nickade och vi ställde oss upp när en enorm våg kom. Jag gled smidigt på vattnet och fokuserade på nästa våg. Jag gjorde lite tricks bara för att stajla för papsen.

DENISE'S PERSPEKTIV:

Jag sprang upp för trappan och in till Caitlins rum och såg att hon som vanligt satt framför datorn.
- DENISE DU MÅSTE SE DET HÄR DU KOMMER DÖ!
Jag sprang fram till datorn och såg en bild på Ryan när han surfade.
- Jag är inte intresserad av andra killa... OMG!!!!
Caitlin bläddrade vidar och det kom upp en bild på Justin som var hur sexig som helst i sina blåa badbyxor och sina magrutor.
- Meeenart , sa Caitlin som nästan drägglade.
Jag berättade för henne om att Justin hade sett mig halvnaken förut och hon började skratta.
- Vad skrattar du åt det är inte kul!?
- Det är inget att skämmas över han kommer ju se det förr eller senare endå!
Jag kände att jag blev röd i ansiktet när jag funderade på det hon precis hade sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback