Oh My Bieber Kapitel 4

- Du , ska vi gå ner ? sa Justin medans han tårkade bort mina tårar.
-Ja , svarade jag och skrattade lite åt mig själv . Justin?
- Ja ? , svarade han och log sitt varmaste léende mot mig.
-När slutar festen?
- När du vill , sa han retfullt och kysste mig på pannan.'
Vi gick ner från övervåningen hand i hand och då kom Caitlin fram till mig och frågade var fan jag hade varit .
- Jag visade henne mina medaljer , sa Justin och blinkade med ögat mot mig.
- Kom vi dansar , sa Justin och drog med mig ut på golvet.

- Ey kolla Justin och Denise , sa Ryan till Christian.
-Aa dom verkar typ kära...
- Nej , det kommer förstöra allt om Justin skaffar tjej.
- Ja , men Ryan Denise är ju cool , sa Chris tveksamt.
- Vi får väl se , sa Ryan . Här , sa han och gav Chris sin bål med alkohol i.
- Tack , sa Chris glatt och drack upp. Ey var ska du Ryan ? Chris kollade på när Ryan gick ut på dansgolvet för att prata med Justin.

Jag är den lyckligaste tjejen i världen , tänkte jag när jag kollade upp på Justin som log , plötsligt sattes det på en tryckarlåt . Jag blev jättenervös och började backa från Justin. Men Justin drog mig till sig och placerade mina händer runt honom och satte sina egna händer runt min midja. Vi stod länge och dansade tryckare. Justin tog sin hand och tryckte mitt ansikte mot hans , vi kysstes länge och märkte inte att massa blickar vändes mot oss . Men jag brydde mig inte , för jag var med Justin det var det enda som var viktigt just nu.
- Kom vi går och tar lite bål , viskade Justin i mitt öra. Han tog min hand och vi gick till bålskålen som nästan var tom. Vi fyllde på våra glas och gick upp till Justins rum . Vi satte oss på hans säng och pratade om allt mellan himmel och jord .
-Justin , varför började du gilla mig? frågade jag försiktigt.
- Kommer du ihåg när vi var små? vi lekte varje dag och jag tyckte att du var den tuffaste tjej jag någonsin hade träffat , det var nog därför , sa han .
Jag log och tänkte på alla gånger vi hade lekt , vi brukade klättra i träd kommer du ihåg det Justin?
- Jaa självklart , sa Justin och skrattade. Vi pratade och pratade om våra minnen , och vi blev jättetrötta av att ligga där på Justins säng och prata.

Vill ni ha mer? Hoppa upp och ner :D hahaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback