Oh My Bieber ,Kapitel 10

Jag vaknade öppnade ögonen sakta när jag hörde min mobil ringa , vem fan ringer klockan åtta på morgonen på en LÖRDAG ? .
- Hallå , svarade jag sömnigt.
- Hej... sa Justin i telefonen.
- Har det hänt något? frågade jag när jag hörde hans ledsna röst.
- Nej , eller inget förutom att jag saknar dig...
- Jag saknar dig också Justin , sa jag .
- Kan inte du komma hit ? , sa han plötsligt glatt.
- Haha wtf tänker du med ? , sa jag skrattandes .
- Nej jag är seriös , sa Justin . Jag sa att jag skulle fråga mina föräldrar och i la på . Varför inte? sa pappa glatt , mamma däremot protesterade.
- Tänk om det händer något på flygplanet , eller tänk på skolan , sa mamma oroligt.
- Hon kan ta ledigt älskling ,sa pappa till mamma lugnande. Jag messade Justin att jag fick , han skrev tillbaka direkt , ´´ bokar en biljett , see ya 2 morrow <3 ´´  . Jag sprang genast upp på mitt rum och tog fram min resväska . Jag packade ner massor med kläder för olika tillfällen , tänk om Justin skulle gå på någon biopremiär och jag fick följa med? då kan man ju inte ha på sig vad som helst. Nu var det äntligen jag som fick stå på flygplatsen och åka ifrån lilla Stratford. Jag kramade om mamma och pappa på flygplatsen och gick på planet , haha tänkte jag , nu är det minsann inte jag sm står kvar och gråter på flygplatsen. Om bara några timmar landar jag i New York tänkte jag och kollade ut genom fönstret för att se när planet lyfte.


JUSTIN :

- Mamma kom nu , skrek jag . Denise plan landar snart.  - Men Justin ska du verkligen följa med till flygplatsen då? du vet ju hur pressen kommer vara.
- Klart jag ska följa med och hämta min flickvän , sa jag och stirrade på henne.
- Men Kenny följer med också , ifall att , sa mamma oroande. Varför måste jag alltid ha min livvakt med mig? tänkte jag . Jag kommer ju inte bli skjuten eller något.


DENISE :

- Ladies and gentlemen we have now arriwed to New York , I hope you had a nice time on Canada Air , hörde jag en röst säga i högtalarna. Då är det dags tänkte jag och log för mig själv.
- Du är Justin Biebers flickvän va ? sa en flygvärdinna til mig när jag skulle gå av. Jag stirrade på henne utan att säga något.
- Jag såg det i tidningen , sa hon och log. Ni är jättesöta tillsammans ropade hon efter mig när jag gick ut från planet.
När jag gick ut från gaten var det som att kolla på myrornas krig på en tv som inte hade några kanaler , kameror med ull blixt på tog kort på mig. Jag blev jätteförvirrad och försökte tränga mig igenom .
- Kom du hit för Justins skull?
- Ni är jättesöta tillsammans!
- Hur känns det att dejta Justin Bieber?  alla skrek i munnen på varandra och jag försökte svara på frågorna.
- Flytta på er , hörde jag en röst . Plötsligt trängde sig en stor svart man emellan . Jag såg att det var Justins livvakt Kenny och log mot honom . Han tog mig i handen och drog bort mig från kamerorna . jag såg Justin en bit bort och sprang fram till honom och gav honom en långt kram. Vi satte oss i en liten golfbil och Kenny körde oss bort från paparazzierna . Vi gick ut en bakväg på flygplatsen och satte oss i en svart bil .
- Hej gumman , sa en glad Pattie när jag kom in i bilen. Hon gav mig en hård kram och började pladdra på om hur nere Justin hade varit utan mig. Jag kollade på Justin och skrattade lite.
- Du hade tydligen också varit väldigt nere , sa Pattie och log mot mig. Din mamma sa att du hade vägrat att gå till skolan för att inte Justin var där . Nu var det Justins tur att skratta åt mig.
- Vill du äta på mcdonalds? sa Justin och flinade.
- Oj vad romantisk man kan vara , sa jag och flinade och gav honom en kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback