Oh My Bieber ,Kapitel 13

Jag och Justin satte oss i bilen för att åka tillbaka till hotellet , vi hade precis varit på radiostationen där dom hade intervjuvat Justin. Tänk att folk känner igen mig också , det är ju helt sjukt att jag är Justin Biebers flickvän.
- Älskling , vill du följa med på biopremiär på Pirates of the Carabean i kväll? frågade Justin mig när vi satt i bilen.
- Får jag? frågade jag uppspelt.
- Självklart , sa Justin och kysste mig. När vi kom tillbaka till hotellet började jag göra i ordning mig. Jag tog en dusch , när jag var klar satte jag på mig Justins t-shirt och mina hotpants . Sedan satte jag upp håret i en knut på huvudet och började sminka mig. När jag var klar i badrummet satte jag mig i sovrummet framför helfigursspegeln och lockade mitt hår.

JUSTIN:

Tjejer , tänkte jag och himlade med ögonen när Denise äntligen var klar på toaletten , jag sa till henne att hon var fin som hon var utan smink . Hon muttrade irriterat som svar , jag flinade lite och gick in i badrummet för att ta en dusch.
Jag tog tid på mig att fixa mitt hår och sprutade lite parfym på mig. Jag tog på mig den svarta Hugo Boss kavajen som mamma hade köpt till mig. Jag kollade på mig själv i spegeln och sa ´´ You´re smokin* hot ´´  till mig själv och gjorde en hairflip. Jag gick ut ur badrummet och tog på mig mina skor. Sedan tog jag upp min laptop och loggade in på twitter ,  ´´pirates of the carabean 2 night with Denise <3  that girl has serious #swag , love her. ´´  skrev jag in på mobilen och tryckte på twittra.
- Skynda bion börjar om en timma och vi måste hinna gå på röda mattan också , skrek jag till Denise som fortfarande satt och lockade sitt hår.
- Jag har bara en lock kvar , hörde jag henne skrika.


DENISE: 

Vi hoppade snabbt in i bilen för att undvika paparazzis , jag hade på mig en lång lila klänning och mitt hår hände i vackra lockar.
Justin klev ur bilen först och tog min hand .
- It´s showtime , sa han och log.
Vi gick långsamt fram på den röda mattan och log för alla fotografer som fotograferade och frågade frågor.
- Hur är Justin Bieber som pojkvän? frågade en av dom mig .
- Fantastisk , sa jag léendes och tittade på Justin som besvarade andra frågor.
- Vad är det mest oromantiska Justin har gjort? frågade en annan kille.
- Det måste nog vara när han ville bjuda mig på dejt på mcdonalds , sa jag och skrattade.
Justin släppte aldrig min hand när vi stod där.
- Får vi se en kyss? frågade en fotograf.
Jag kollade på Justin och vi lutade oss fram och mötte varandras läppar i en härlig kyss. Jag kände hur kamerorna blixtrade på. Justin och jag började gå in mot bion. Vi satte oss i en egen ´´salong´´ som vi skulle se filmen ifrån.  När vi hade satt oss kom Will Smith in i salongen tillsammans med sin vackra fru och sina bedårande barn Willow och Jaden. Jag stirrade på Will och tänkte shit var har jag hamnat.
- Tjenare mannen , sa Justin och highfivade  Will . Willow , Jaden , sa han och nickade mot dom . Sedan skakade han hand med Wills fru. 
- Det här är min flickvän Denise , sa Justin stolt. Jag hälsade på alla trevligt . Och dom gick vidare till sin salong. Efter typ tio minuter kom Kenny in i salongen och gav oss popcorn och läsk.


Efter ca två timmar var filmen slut , den var ju jättebra sa jag till Justin. - Ja , men dom andra filmerna var nog lite bättre, sa han och log.
- Justin , ropade någon när vi var i korridoren på bion. Justin vände sig om och fick se Selena Gomez.


JUSTIN:

Wtf , tänkte jag . Vad vill hon nu då tänkte jag lite irriterat men log endå mot henne. Hon sprang fram till mig och gav mig världens kram som genast paparazzis började fotografera. Hon började prata på om att hon skulle åka på tour i morgon och att hon längtade tills min film NSN kom på dvd . Jag log och nikade lite då ch då men sen sa jag att vi måste gå. Jag tog Denise hand och vi började gå mot bilen. Vi satte oss i bilen och började åka mot hotellet.
- Det där var jobbigt , sa jag och syftade på Selena. - Mm , sa Denise och tittade ut genom fönstret.


DENISE:

I morgon åker jag hem , kom jag plötsligt på när jag väntade på Justin medans han pratade med Selena . Vilken bitch föresten , hon varken hälsade eller tittade på mig. - Vad är det för fel? sa Justin när vi satt i bilen.  -Inget , sa jag . Justin gav mig en lång kram och sa att det visst var något. Då började jag gråta , typiskt mig att skämma ut mig med att gråta. - Det är bara det att jag kommer sakna dig så mycket när jag åker hem i morgon , fick jag fram mellan tårarna. - Just det , sa Justin. Men du jag kommer hem om två veckor igen .  Jag tittade upp på honom och la mig i hans famn och blundade. Han strök undan mina tårar och kysste mig på pannan.

Innan jag visste ordet av det hade vi stannat utanför hotellet , Justin skrev några autografer innan vi gick in i hissen. Pattie mötte oss i våran svit , hon hade med sig en stor almanacka och började planera med Justin inför kommande skivsigneringar , releasefester, Galor och allt sånt där jag inte skulle få ta del av. Jag gick in i badrummet och tvättade av det smink som var kvar från jag hade gråtit. Jag smorde in mitt ansikte med återfuktande kräm och hoppade i pyjamasen. Jag sa god natt till Justin och Pattie och gav dom en kram innan jag gick in till sovrummet och hoppade ner i sängen. Jag satte på min rosa laptop och loggade in på facebook och twitter. ´´  Sick night with my babe , saw the new piratesmovie #awzuume ´´  skrev jag och la in i min logg på facebook  och twitter. Jag kollade vad Justin hade skrivit och återtwittrade det. Sedan stängde jag av datorn och släckte lampan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback