Oh My Bieber , Kapitel 14

Jag vaknade av att ligga på Justins bröst , jag kände hans tunga andning mot min kind och tänkte att jag ville stanna här i den här sängen för evigt. Jag vände på mig och låg och tittade på honom hur länge som helst , jag tittade på hans perfekta ansikte , hans vackra hår och hans långa ögonfransar. Plötsligt spärrade han upp ögonen och skrek till som värsta tjejen.

JUSTIN:

- Vad var det där för? skrek jag efter jag hade forit upp ur sängen och slagit i mitt huvud i lampan. Denise vek sig av skratt där hon satt på sängen.
- Du.....skrek....tjej... , fick hon fram emellan skrattattackerna . Jag muttrade tillbaka och gick in i badrummet för att duscha. Medans jag stod där inne hörde jag Denise öppna balkongdörren. Jag hörde fansen sjunga Baby utanför hotellet. Jag gick ut ur duschen och tog på mig en svart t-shirt . ett par halvt baggyjeans och en röd New York keps. Jag gick ut på balkongen och vinkade till fansen som blev helt vilda .


DENISE:

Jag tog långsamt fram min resväska och började långsamt packa ner alla kläder , förutom One Piecen som jag tänkte ha på planet. Jag hörde Justin ropa till fansen på balkongen. Jag kände tårarna bränna vid ögonlocken men blinkade snabbt bort dom. Pull youself together , sa jag till mig själv. Det är inte så farligt , jag och Justin ses ju om bara två veckor igen. Jag hörde min meddelandesignal och tittate runt efter min mobil.  ´´ Bra att du åker hem , nu är det ingen som kan stoppa mig´´  stod det på telefonen. Öhh ? tänkte jag , den personen som skickade det måste ha skickat fel. Jag tänkte inte mer på det och fortsatte packa. Jag satte på mig min one piece och satte upp håret i en tofs. Man får väl se lite trashig ut om man ska flyga ett par timmar? eller....

- Jag kommer sakna dig så mycket , sa Justin till mig precis innan jag skulle gå igeno min gate. - Äsch du kommer ha såå fullt upp att du kommer glömma mig snabbt, svarade jag retfullt. Justin lutadesig mot mig och mötte mina läppar i en lång kyss samtidigt som han kramade om mig. Jag kramade om Pattie oh gick in i gaten . Plötsligt plingade min mobil till , ´´ Vänd dig om ;) ´´   , det var från samma nummer som förut. Jag vände mig om och såg Selena krama Justin. Hon och Justin började gå mot utgången när Selena vände sig om och log hånfullt mot mig. That bitch! tänkte jag och gick med tunga steg in på planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback