Oh My Bieber Kapitel 5

Jag slog upp ögonen i ett kolsvart rum , var fan är jag? tänkte jag hysteriskt , jag märkte att jag låg på någons arm jag luktade på personen och kände att det var Justin. Plötsligt fick jag världens panik och tänkte en miljoner tankar. Jag hittade min mobil som låg i min BH och kollade på klockan , mobilklockan visade tiden 04:32 . Helvete vad kommer mamma och pappa säga? Jag for nästan upp ur sängen och tände lampan för att samla ihop mina grejer.Jag kollade ner på Justin som låg i sängen vad söt han var , och vad han sover hårt . Att han inte vaknar av så här starkt ljus . Jag drog ner min klänning som hade kavlat upp sig till naveln , oj vad pinsamt tänk om Justin hade sätt mina rosa trosor.
Jag hittade en penna och en bit papper som jag snabbt skrev på

Justin , förlåt att jag stack men måste hem mina föräldrar kommer döda mig >_<  .
Kram Denise <3

Jag släckte lampan i rummet och smög försiktigt ner för trappan , det var några som hade däckat i sofforna haha tänkte jag , dricker man för mycket så får man skylla sig själv...
Jag undrar var Caitlin och Christian tog vägen , äsch dom gick säkert hem. Jag hittade mina klackskor i hallen och öppnade dörren och gick ut i den svala sommarluften. Det var lite kyligt så jag skyndade mig hem. Jag klättrade upp i trädet utanför mitt fönster och klättrade in i mitt rum. Det var tyst i hela huset och jag hade klarat mig för dn här gången.

Justin vaknade med ett ryck och kollade på klockan brevid hans säng , fan klockan är bara nio . Men var är Denise? tänkte han och såg sig förvirrat omkring. Han såg lappen och skyndade sig att läsa den.
Jag tar en dusch sen sticker jag hem till Denise , tänkte han trött.
När han hade gjort sig i ordning gick han ner för trappan och såg att det såg ut som ett bombnedslag på hela nedervåningen. Jaha , tänkte han jag får väl städa innan.

En timma senare knackade det på dörren hemma hos familjen Wilson , jag hörde mamma i köket prata vänligt med någon , sen hörde jag steg i trappen efter det hördes det en liten knackning på min dörr , sedan öppnades dörren försiktigt.
- Gumman , du har besök , sa mamma vänligt. Du kan gå in ,sa mamma till någon.
Mamma gick ut och stängde dörren efter sig.
- Fint rum , sa en glad röst jag kände igen . Jag lyfte på täcket och så till min fasa att det var Justin .
- Nej asså jag är nyvaken , jag ser inte bra ut , sa jag fort.
Justin skrattade till och sa , du är vacker endå . Han gick fram till min sängkant och kysste mig på munnen.
Jag reste mig upp och gick fram till min garderob när jag insåg att jag bara hade trosor och BH på mig. Jag blev knallröd och började stamma fram ett förlåt. Justin log och sa det är ingen fara , och vände sig om .
Jag tog fram en turkos klänning och ett  par nya trosor och sa till Justin att jag kommer snart tillbaka.
sedan sprang jag in på toaletten och klädde på mig och sminkade mig.
När jag kom ut från toaletten såg jag att Justin kollade in mina löpnings medaljer.
Fortsatte du i löpning efter jag slutade? frågade han medans han fumlade med fingrarna på en medalj.
- Ja , men det blev ju lite tråkigt efter du hade slutat...
- Förlåt mig , snälla förlåt , sa Justin och kollade på mig med sina vackkra valpögon.
- Justin , det var länge sen det är okej nu , sa jag och kollade rakt in i hans ögon.
-Okej , men vad ska vi två göra idag då?
- Bara vi två? undrade jag häpet.
- Bara vi två , svarade Justin .

-Var ska vi Justin? frågade jag nyfiket när vi satt i Justins svarta Hummer på väg någonstans.
- Denise sluta vara så nyfiken , svarade Justin och skrattade. Du får snart veta.
Vi svängde av vid en skylt där det stod Leytonstone.
-Vad ska vi göra i Leytonstone Justin? skrattade jag.
- Det får du se.

Justin parkerade framför en stor vit villa , som låg vi en sjö.
- Det här är mormor och morfars sommarställe , vi fick låna det över dagen ,sa Justin .
- Ja , utbrast jag glatt. Kan vi bada? frågade jag hoppfullt.
- Japp , svarade Justin.

Tio minuter senare låg jag och solade på en upplåsbar madrass i vattnet medans Justin simmade runt mig. plötsligt började Justin skvätta massa vatten på mig.
-Neej Justin , fick jag fram mellan skrattattacken . Justin välte ner mig från madrassen och så var vattenkriget igång. Jag och Justin hade fullt upp med att skvätta vatten på varandra när Justins mobil ringde , vänta jag ska bara svara.
- Yo Ryan.... VA? .....NEJ....ja , ja jag kollar upp det direkt.
-Vad var det? undrade jag .  Kom sa Justin och drog upp mig från vattnet. Jag följde med Justin in i det enorma huset . Han gick fram till en dator och surfade in på en skvallersida. Det första som kom upp på skärmen var mig och Justin när vi stod och kysstes.

Justin Bieber´s heta natt med okänd tjej

Löd rubriken , jag stirrade på den medans Justin scrollade ner på sidan.

Justin Bieber hade en het natt med denna okända tjej i 17årsåldern , en källa säger stt dom klängde på varandra hela kvällen på Bieber´s fest igår.

- Vafaan , vadå het natt ? sa jag frågande.  Juatin scrollade längre ner,

Här på bilden ses Bieber´s tjej klättrandes upp på ett träd utanför sitt hus klockan fyra på morgonen.

- Helvete , tänk om mina föräldrar ser det här. Plötsligt ringde det på min mobil , det visade Mamma på skärmen
fan också tänkte jag.
-Hallå , svarade jag tveksamt.
- Denise du kommer hem direkt vi behöver prata.
- Men mamma det är faktiskt inte som du tror...
- Nu kommer du hem. Klick .  Hon la på , sa jag till Justin.
- Jag pratar med henne när vi kommer tillbaka , sa han.
Vi satte oss i bilen och började åka mot Stratford igen.


Fortsättning kommer om ni är snälla ^^

Kommentarer
Postat av: Kelly

Haha mer snusk :D

2011-05-19 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback