Oh My Bieber Kapitel 9

- Älskling , Justin är på tv , hörde jag mamma skrika från nedervåningen. Jag rusade ner för trappan och kastade mig på  soffan i vardagsrummet , live stod det i ett hörn på skärmen. Justin höll på att sjunga favorite girl och alla i publiken blev galna . Det där är min kille , tänkte jag . Han är min!
- Vad duktig han är , sa pappa till mamma.
- Ja visst är han, svarade mamma och log.
Plötsligt kom Pattie ut på scenen med en tjej som såg ut att vara 14 år . Justin började sjunga på one less lonely girl och gav tjejen blommor och kramade om henne . That should be med... tänkte jag .
- Kolla vad glad hon är , sa mamma .
- Hon gråter också , Denise du borde vara den lyckligaste tjejen världen , sa pappa och stirrade på tv:n . Miljoner tjejer hade kunnat dö för att vara du. Jag log för mig själv och tänkte att Justin Bieber , lixom oh my god jag dejtar Justin Bieber...

Efter showen var slut satte jag mig vid datorn och loggade in på fb och twitter , jag såg att Justin hade twittrat , ´´amazing show to night , going back to tha hotel now #Leggo ´´   , det var twittrat för några sekunder sen så han har nog mobilen i handen nu , tänkte jag och sprang och hämtade min mobil . Han svarade på första signalen.
- Hej sötnos , hörde jag honom i telefonen.
- Hej , sa jag glatt. Jag såg dig på tv nyss. Tjejen som kom upp på scenen var ju jätte gullig. Dina fans älskar dig verkligen.
- Ja hon var jättesöt , och jag älskar mina Beliebers också.
- Hur mår du då? , frågade jag Justin.
- Jag mår faktiskt bra , men saknar dig jätte mycket...
- Jag saknar dig också , svarade jag och kände att gråten var på väg.
- Men vi ses snart ,  jag måste dra. Älskar dig.
- Älskar dig med , svarade jag . Sen blev det tyst i luren.
Jag la ner telefonen på sängen och gick in till badrummet för att borsta tänderna. Sen tog jag på pyjamasen och kröp ner i sängen. Jag saknar honom verkligen tänkte jag och kände tårarna rinna ner för mina kinder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback