Emagine Life Without You - Kapitel 12 - He really do care about his fans!

 


________________________________________________________________________


MILEY'S PERSPEKTIV:


Chris gick in till ett rum som jag antog var Justins , jag har känt honom en hel månad och aldrig varit hemma hos honom. Vi gick in i rummet och jag såg att Idas ögon blev stora som golfbollar , igen. Chris satte sig i en fotölj och satte på ett playstation. Jag blev inte chockad när NHL-Spelet visades på tvn. Dom här killarna levde ju för hockey.
- Vill du spela? Frågade Chris Ida. Ida nickade ivrigt och satte sig bredvid honom.
- Jag måste på toa , sa jag men ingen lyssnade för dom var helt inne i spelet. Inte visste jag att Addie var intresserad av hockey , eller hon kanske bara kollade eftersom det var Christian som spelade. Jag gick ut ur rummet och stängde dörren efter mig.
- Var fan är badrummet då? Sa jag högt på svenska. Jag fick leta ett tag men sen hittade jag det. Jag öppnade snabbt dörren och stängde efter mig och låste. Plötsligt drogs drapperiet från duschen bort. Där stod Justin , spritt språngande naken. Min blick for automatiskt ner innan jag kom på vad jag gjorde. Mina händer for upp till ansiktet.
- Gud förlåt , sa jag och backade och skulle precis  gå ut när han avbröt mig.
- Nej vänta , sa han.
- Eh alltså det här ä nog tillräckligt pinsamt för oss båda så jag skippar nog det , sa jag och öppnade dörren.
- Nej vänta , sa han och skyndade sig fram för att stänga dörren. Jag vände mig om och såg att han hade fått på sig kalsonger och jeans , fan vad snabb han var.


- Förlåt jag brukar inte låsa när jag är själv hemma dessutom visste jag inte att det var någon här , eh hur kom du in?
Jag började skratta för att han sa allt det där på loppet om 4 sekunder.
- Jag kom med Addie och två andra... , jag avbröt mig snabbt när Justin kom närmre.
- Förlåt för det där med kyssen , det var inget misstag jag lovar. Jag gillar dig verkligen Miley! , sa han och kom ännu närmre.
- Jag vet inte om det är en så bra ide...
Innan jag visste ordet av det möttes våra läppar. Den här gången smakade han mint.
- Jag är bara femton. , sa jag när vi hade kyssts färdigt , han stod fortfarand med armarna runt mig.
- Enligt mig har ålder ingen siffra , förutom om du var typ lika gammal som  min mamma!
Jag fnittrade och tittade rakt in i hans hasselnötsbruna ögon.

- Dom andra letar nog efter mig , sa jag och log. Han tog min hand och vi började gå mot hans rum.
- Där är du ju jag har letat öve.... , hon avbröt sig mitt i meningen och kollade ner på våra händer. Jag släppte direkt.
- Åh nej jag såg allt ,vad glad jag blir. , sa Addie och log brett. Vi gick in i rummet och Justin tvärstannade genast när han såg Christian. Awkward Silence , tänkte jag för mig själv.
Addie slog till Chris på armen för att han skulle börja prata. Jag såg Ida sitta bredvid Chris i soffan och sedan kollade jag på Justin och när jag kollade tillbaka på Ida låg hon på golvet. Allt hände så snabbt så ingen hann reagera.
- Ida , skrek jag och rusade fram till henne. Justin sprang efter. Addie sprang ut och Christian satt kvar.

- Men gud svimmade hon? Sa Justin chockat. Och vem är hon?
- Det är min bästa kompis Ida från Sverige , hon är en sån här Believer.
- Belieber heter det sötnos , sa Justin skämtsamt. Jag kollade på honom med en blick som sa '' Det är inte läge att skämta'' . Ida öppnade ögonen långsamt och satte sig upp förvirrat.
- Åh tack gode gud , fan vad du skräms! Sa jag på svenska och Justin så förvirrad ut.
- Alltså Miley drömmer jag eller sitter du bredvid Justin Bieber?
Justin reagerade när han hörde sitt namn.
- Är du ett fan? Justin log och tittade på Ida. Hon nickade.

- Det är ju inte speciellt vanligt att jag har fans i mitt hus så du har lite tur , fortsatte han och hjälpte henne upp.
- Är du okej gumman? Sa jag och tittade oroligt på henne. Hon nickade igen. Hon satte sig i fotöljen igen och stirrade på Justin.
- Kan..du..följa mig? Sa hon.
- Haha på vadå? Sa Justin och skrattade.
- Twitter , sa jag. Hon är galen hon brukar tweeta dig typ femhundra gånger! Sa jag och skrattade.
- Åh självklart , Justin log och tog upp telefonen. Han räckte den till Ida så fick hon skriva vad hon hette.
- Så nu är du followed , sa Justin och skrattade till . Ska vi ta kort? Fortsatte han. Ida gav ifrån sig ett tjut. Dom två tog ett snabbt foto sedan skrev Justin något på sin telefon.
- Kolla din twitter Ida , sa han och log. Ida tog direkt upp sin telefon och loggade in på twitter. Jag gick fram till Justin och sa att han borde prata med Chris. Dom gick ut ur rummet och jag satte mig bredvid Addie. Jag ryckte till när jag hörde världens skrik. Både jag och Addie vände oss automatiskt till Ida.
- OMG HAN TWEETADE OM MIG , skrek Ida på svenska. Jag förklarade snabbt till Addie vad hon hade sagt. Jag gick fram till Ida och hon visade vad det stod
@JustinBieber: '' Met this beautiful cool girl today, @BiebersIdaHoe''
Sedan hade han postat bilden på dom två tillsammans. Jag log och kramade henne , Justin bryr sig verkligen om hans fans.


________________________________________________________________________

Aw gulligt eller hur , men that should be me :D

Kiss and Love , Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback