Imagine Life Without You - Kapitel 19

- Miley , du måste gå till ditt hotellrum innan mamma och Scooter kommer hit!
Jag öppnade ena ögat och såg Justin stå hängd över mig. Jag muttrade åt honom och försökte somna om.
- Seriöst Miley jag vill inte att dom ska ha det snacket med mig just nu.
Jag reste mig irriterat upp och började leta efter mina kläder. Igår kväll efter jag hade kommit tillbaka till hotellet hade jag gått till Justin's hotellrum för att säga godnatt. Men vi började kyssas och det höll nästan på att gå för långt , men jag stoppade det. Jag måste ha somnat här.
Jag fick på mig jeansen jag hade på mig igår och gick mot dörren.
- Ajj , skrek Justin till bakom mig. Jag vände mig om och gick fram till honom där han låg på sängen.
- Vad hände? frågade jag lite oroligt.
- Mitt finger gör ont!
- Haha vilken pussy du är , sa jag och skrattade. Jag tog tag i hans hand och kysste hans finger.
- Är det bättre nu? ,  sa jag retsamt.
- Jaa...men nu gör mina läppar ont...
- Dummer , sa jag och lutade mig framåt och kysste honom.
Han log mitt i kyssen.
- Gå nu sötnos , sa han och fortsatte lé. Han pussade mig en sista gång på pannan och sedan gick jag ut. Jag kollade så att korridoren var tom , sedan gick jag ut. Precis när jag stängde dörren kom några av Justins dansare bakom hörnet.
- Jaha , här har vi någon som går ''The walk of shame'' ser jag!
Alfredo tittade på mig och skrattade med resten av dansarna. Jag blev knallröd i  ansiktet och sprang till mitt eget hotellrum.
Jag gick ut ur duschen och torkade mitt hår. Stirrade på min spegelbild och suckade.
Vad ser han i mig? Jag är  en vanlig tjej , inte alls speciell. Och han älskar mig. Det knackade på dörren och jag vände mig om och gick ut. 
- Hej Justin , sa jag och log åt honom. Nu hade han på sig jeans och en svaet t-shirt. Jag tittade på honom när han satte sig i en fotölj som stod i ett hörn.
- Jag måste gå till ett möte...asså du får följa med men jag tror inte det blir så kul för dig.
- Ja men det är lungt jag hittar säkert något att göra här , sa jag och log. Han reste sig upp och gick fram till mig. Han lade sina armar runt mig och kysste mig.
Sedan gick han.
Jag drog av mig handduken och tog på mig underkläderna. Sedan torkade jag mitt hår och bestämde mig för att det fick vara naturligt lockigt idag.
Jag tog på mig shorts och ett linne och tog upp min mobil. Undra om Demi kan göra något ifall hon inte jobbar?
Jag letade upp Demi's nummer i mina kontakter och tryckte på ''ring'
- Hallå!?
- Hej Demi , det är Miley!  , Sa jag och satte mig ner på sängen.
- Hej , hur mår du?
- Jag mår bra , jag tänkte höra om du hade lust att göra något idag?
- Ja , jättegärna men jag måste till studion först men du kan hänga med!
- Okej , sa jag och vi lade på.
Vi gick ut ifrån studion och satte oss i Demi's bil. Hon började köra och jag frågade vad vi skulle göra.
- Jag tänkte att vi kunde åka hem till mig , sa hon och log.
- Okej!
____________________________________________________________________

Kort inlägg men börjar seriöst tröttna på den här novellen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback